В ДНК-то на бранда

В ДНК-то на бранда

Бранд идентичността включва ценностите на бранда ви и как той ги комуникира чрез продуктите и услугите ви. Тя е всичко онова, което компанията казва, представя и предприема по отношение на потребителите си. Тя е лицето на бизнеса ви.

Бранд идентичността е основа за промоционалните ви активи, което означава, че включва всичко, което клиентът вижда – от логото, през официалния профил в социалните мрежи, до описанията на продуктите ви във вашия уебсайт за електронна търговия или този на посредника, чрез който сте избрали да продавате.

Силата на този фактор е особено важна за онлайн бизнеса, при който има липса на физически елементи, представящи бранда. Доброто брандиране, също като доброто вино, изисква време да стане още по-добро.

Кумар Арора, главен изпълнителен директор на Arora Ventures & Trust Foods, представя за Entrepreneur.com как се изгражда успешна бранд идентичност от нулата.

Брандингът започва с хората

Те постепенно откриват повече и повече факти за дадена компания, което наподобява опознаването с дадена личност. Първото впечатление и първите няколко взаимодействия са тези, които интригуват. Веднъж щом това се случи, хората са в играта – те са готови да се превърнат в потребители.

Брандингът започва от служителите. Те са първите посланици на компанията, затова и вътрешният брандинг се смята за част от идентичността. Той помага за повсеместното „внедряване“ на основната култура на компанията сред работниците.

Брандингът запазва вътрешните ценности

Идентичността на марката е в съответствие с ценностите на компанията и трябва да поддържа основните такива, макар предефинирани. Логото и слоганът могат да се развиват във времето, но с последователност, а фирмените ценности придават дълбочина и посока на бранд идентичността, която говори чрез типографията, цветовете, дори опаковките на продуктите.

Позволете на потребителите да изпитат идентичността на вашата марка от началото до края на взаимоотношенията си с вас. Последователността и дизайнерският тон увеличават стабилността, което е стъпка към изграждане на информираност за бранда, доверие и лоялност сред клиентите.

По материал на Entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите
На днешната дата, 15 септември. Рождениците днес
Цитат на деня