Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|В ДНК-то на бранда
Бранд идентичността включва ценностите на бранда ви и как той ги комуникира чрез продуктите и услугите ви. Тя е всичко онова, което компанията казва, представя и предприема по отношение на потребителите си. Тя е лицето на бизнеса ви.
Бранд идентичността е основа за промоционалните ви активи, което означава, че включва всичко, което клиентът вижда – от логото, през официалния профил в социалните мрежи, до описанията на продуктите ви във вашия уебсайт за електронна търговия или този на посредника, чрез който сте избрали да продавате.
Силата на този фактор е особено важна за онлайн бизнеса, при който има липса на физически елементи, представящи бранда. Доброто брандиране, също като доброто вино, изисква време да стане още по-добро.
Кумар Арора, главен изпълнителен директор на Arora Ventures & Trust Foods, представя за Entrepreneur.com как се изгражда успешна бранд идентичност от нулата.
Брандингът започва с хората
Те постепенно откриват повече и повече факти за дадена компания, което наподобява опознаването с дадена личност. Първото впечатление и първите няколко взаимодействия са тези, които интригуват. Веднъж щом това се случи, хората са в играта – те са готови да се превърнат в потребители.
Брандингът започва от служителите. Те са първите посланици на компанията, затова и вътрешният брандинг се смята за част от идентичността. Той помага за повсеместното „внедряване“ на основната култура на компанията сред работниците.
Брандингът запазва вътрешните ценности
Идентичността на марката е в съответствие с ценностите на компанията и трябва да поддържа основните такива, макар предефинирани. Логото и слоганът могат да се развиват във времето, но с последователност, а фирмените ценности придават дълбочина и посока на бранд идентичността, която говори чрез типографията, цветовете, дори опаковките на продуктите.
Позволете на потребителите да изпитат идентичността на вашата марка от началото до края на взаимоотношенията си с вас. Последователността и дизайнерският тон увеличават стабилността, което е стъпка към изграждане на информираност за бранда, доверие и лоялност сред клиентите.
По материал на Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.