Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Обединени сили във виртуалния маркетинг
Не е изненада, че маркетингът все повече разчита на технологиите за успешното изпълнение на стратегиите си. Завишените потребителски очаквания и конкуренцията принуждават брандовете да усвояват иновациите – запознайте се с три важни за 2020 година тенденции.
AI, AR и VR обединяват сили
Ако сте използвали някога филтрите на Instagram и Snapchat, значи вече познавате един от примерите за обединение на изкуствения интелект, добавената и виртуалната реалност. И все пак, с подобряването и все по-голямата достъпност на тези технологии, маркетолозите могат и трябва да ги прилагат.
Благодарение на тях за потребителите може да бъде осигурена допълнителна персонализация.
Виртуалната реалност и емоциите
Искате ли потребителите да действат? Тогава не е тайна, че емоциите трябва да станат част от маркетинговата ви стратегия, а виртуалната реалност може да ви помогне да го постигнете.
Отново, тъй като тази технология напредва все повече, чрез нея можете да предизвикате различни емоции у аудиторията. Така не само ще въздействате, но и ще накарате хората да се привържат към бранда ви.
Гемификацията
Гемификацията не е нова концепция за маркетолозите. Всъщност, още през 2012 г. платформата Social Media Examiner извежда 26 елемента на базирани на гемификация маркетинг стратегии. Тя е била ефективна и почти едно десетилетие по-рано, защото създава страхотна информираност за бранда и по-задълбочена ангажираност.
Тъй като става все по-достъпна, виртуалната реалност има огромен потенциал за промотирането на продуктите и услугите ви. Гемификацията ще ви помогне да изградите по-устойчива връзка с настоящите клиенти и да спечелите много нови. В модната индустрия например, това може да се случи с ексклузивни оферти, съдържание и ранен достъп до нови колекции.
Виртуалната реалност се промени много през последните години. Тя е все по-близо до нас, все по-достъпна и за потребителите, и за бизнеса. Имайки това предвид, потребителите ще очакват да използвате технологиите, за да им давате по-уникални преживявания.
Джон Хол за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Учени от САЩ и Япония разкриват нови данни за „призрачните“ частици неутрино
Наука и Здраве |Проучване: Ограничаването на приема на захар през първите две години от живота е полезно за сърцето
Наука и Здраве |8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
8-и банково-финансов форум |Северна Корея е откраднала милиарди долари в криптовалута и от технологични фирми
Свят |Акциите на SAP се обръщат надолу след нова прогноза за бизнеса с облачни услуги
Бизнес |Желязков: Имаме месец да решим как да подходим към „Лукойл Нефтохим“ след американските санкции
България |Цената на златото се срина и всички се питат защо
Финанси |Как експеримент с оптични влакна може да спаси застрашените косатки?
Наука и Здраве |Илия Лингорски: Фискалната устойчивост остава нашият тест за отговорност
8-и банково-финансов форум |Тръмп наложи санкции на руски петролни гиганти: Разговорите с Путин не водят доникъде
Енергетика |8-и банково-финансов форум: Предизвикателствата пред България при въвеждането на еврото
8-и банково-финансов форум |8-ия банково-финансов форум: Световната банка за перспективите пред икономиката ни
8-и банково-финансов форум |ЕС преосмисля климатичната си стратегия
ЕС |

Коментари
Няма въведени кометари.