Великобритания забрани реклама на спирала с преувеличен ефект

Британският регулатор на рекламното съдържание Advertising Standards Authority (ASA) забрани излъчването на ТВ реклама на спирала за мигли от марката Rimmel, заради преувеличен ефект. 

Рекламата е с участието на световноизвестния модел Кара Делевин. Видеото промотира спиралата Scandaleyes Reloaded на Rimmel като средство за създаване на "опасно дръзки мигли" и "екстремен обем".

Регулаторът спира клипа след жалба от зрител, подадена през декември 2016 г., според когото е заблуждаваща. В съобщение ASA посочва, че рекламата предава, че продуктът увеличава обема на миглите, издължава ги и има удебеляващ ефект, което е твърде вероятно да е преувеличено, спрямо това, което една спирала за мигли реално може да постигне за потребителите. 

Според изявлението на ASA, компанията собственик на марката - Coty, е използвала добавяне на изкуствени мигли на модела Делевин, а освен това и после снимките на очите на Делевин в процеса на рекламна постпродукция за редактирани, за да бъде създаден още по-впечатляващ вид на погледа. Това става ясно от сравняване на сурови снимки от фотосесията за рекламата и готови на финала. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Терзиев призова просветното министерство за общ план за превоз на зрелостниците до матурите 
Папа Лъв призовава за единство на разделената Църква, но обещава да не бъде „автократ"
Бъсеску: Днешният вот противопоставя два диаметрално различни политически курса – „промосковски“ срещу „проатлантически“