Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Великобритания забрани реклама на спирала с преувеличен ефект
Британският регулатор на рекламното съдържание Advertising Standards Authority (ASA) забрани излъчването на ТВ реклама на спирала за мигли от марката Rimmel, заради преувеличен ефект.
Рекламата е с участието на световноизвестния модел Кара Делевин. Видеото промотира спиралата Scandaleyes Reloaded на Rimmel като средство за създаване на "опасно дръзки мигли" и "екстремен обем".
Регулаторът спира клипа след жалба от зрител, подадена през декември 2016 г., според когото е заблуждаваща. В съобщение ASA посочва, че рекламата предава, че продуктът увеличава обема на миглите, издължава ги и има удебеляващ ефект, което е твърде вероятно да е преувеличено, спрямо това, което една спирала за мигли реално може да постигне за потребителите.
Според изявлението на ASA, компанията собственик на марката - Coty, е използвала добавяне на изкуствени мигли на модела Делевин, а освен това и после снимките на очите на Делевин в процеса на рекламна постпродукция за редактирани, за да бъде създаден още по-впечатляващ вид на погледа. Това става ясно от сравняване на сурови снимки от фотосесията за рекламата и готови на финала.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.