Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Vivacom избра нова криейтив и медийна агенция
Телекомуникационният оператор VIVACOM избра нова криейтив агенция - Havas. Тя ще отговаря и за медия планирането на компанията, съобщават представители.
Изборът на телекома е резултат от проведен през лятото търг. Стратегическата цел на новото партньорство е адекватно позициониране на бранда VIVACOM в съответствие с ценностите на компанията, нейните реални позиции на пазара, както и с бъдещите й стратегически приоритети за развитие.
Според маркетингово изследване за настоящото възприятие на марката VIVACOM, хората възприемат и оценяват VIVACOM като „честния телекомуникационен оператор“. Честността е основна корпоративна ценност на телекома и задължително условие за изграждане на стабилна връзка с клиента. Компанията оценява високо признанието на своите потребители и ще продължи да работи за поддържане на тяхното доверие.
Наред със запазването на имиджа си на честен оператор, VIVACOM продължава да следва стратегическите си цели да предлага богато разнообразие от продукти и услуги. Като телеком с традиции в предоставянето на широка гама решения за нуждите на всеки член на едно домакинство, компанията стартира нова комуникационна стратегия, в центъра на която поставя семейството.
Концепцията, предложена от Havas, отговаря на заложените цели на компанията, носи емоционален заряд и решава една от най-предизвикателните задачи – достигането до различните целеви групи, използвайки езика на всяка от тях. Платформата представя съвременно семейство, в което всеки член е уникален, но всички заедно имат силна връзка, което определя и новия слоган на маркетинг комуникацията на VIVACOM - “Различни заедно“.
С обединяването на креативния и медийния екип от една агенция, се гарантира по-ефективен работен процес и разгръщане на творческия и стратегически потенциал на тандема клиент – агенция. В синхрон с новата агенция, телекомът планира още по-интересни и полезни за потребителите си комуникационни активности.
„Щастливи сме, че VIVACOM избра Havas за нейна творческа и медийна агенция. Пълното обслужване се вписва в глобалната стратегия на Havas Group за предоставяне на 360 градуса на обслужване на всички клиенти и пълен набор от комуникационни услуги на едно място. Вярваме в ползотворното сътрудничество, което ще промени телеком пазара“, коментира Иванка Кючукова, изпълнителен директор на Havas Group България.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.