Всичко е в чата

Всичко е в чата

Социалната платформа Instagram е по-популярна от всякога, особено в бизнеса – 1/3 от историите в нея са от акаунти на компании, а 20% от тези постове са предизвикали поне едно лично съобщение от клиент.

И докато продължава да ни предоставя нови и нови филтри и инструменти, за да създаваме по-добро съдържание, една от най-полезните функции на Instagram си остава директно съобщение. Това е голяма възможност, особено ако сте в началото на развитието си, тъй като ви позволява да се промотирате напълно безплатно.

Ето ви три предложения как да изградите добра стратегия за личния чат в социалната мрежа.

Предложете безплатно съдействие

Персонализацията все още е топ тренд в маркетинга. Вместо да копирате едно и също съобщение стотици пъти и да досаждате на всички, опитайте да преглеждате профилите на клиентите, за да видите как можете да им помогнете. Едва тогава изпратете персонализирано и смислено съобщение. В психологията се нарича реципрочност. Когато помогнете на някой, е по-вероятно и той да помогне на вас.

Изградете си портфолио

За разлика от платформи като LinkedIn, Instagram предлага лесен достъп до директните съобщения. 80% от клиентите искат да научат повече за продуктите и услугите, които купуват. Използвайте акаунта си, за да покажете предишна своя работа и да предизвикате интерес. Предимството от това е, че ще изградите стабилно портфолио. Да покажете какво правите е много по-лесно, отколкото да се опитвате да го обясните.

Думата „не“ винаги ще е част от работата ви

Вероятно ще получите много „не“-та, но не позолявайте това да ви обезкуражи – продажбите са игра на числа и отказите са обичайна част от бизнеса.  Обърнете внимание на следните данни:

  • 44% от хората, които се занимават с продажби, се отказват от клиентите си след едно телефонно обаждане
  • 63% от хората, които искат повече информация, няма да купят от вас в следващите 3 месеца
  • Отговорът в рамките на един час увеличава със 7 пъти вероятността да е имало смисъл от разговора ви с всеки потенциален купувач

Без значение в коя сфера е работата ви, силната стратегия за продажби ще ви помогне да се развивате. Ако желаете да включите и Instagram в нея, решението ви със сигурност ще бъде правилно. Отделяйте време за лична комуникация с клиентите си ежедневно, създайте си приоритети и новите клиенти ще дойдат сами!

Ник Уолни за Entrepreneur.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
На днешната дата, 10 ноември. Рождениците днес
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
Цитат на деня
Китайските потребителските цени се върнаха към растеж през октомври