Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Всичко е в детайлите
В помощ на рекламодателите си социалната мрежа Facebook публикува нов списък с ключови препоръки за това как да максимизират ангажираността на аудиторията си чрез посланията, които ѝ предават. Един от изследователските екипи на платформата е установил, че малките неща обикновено имат най-голямо значение:
„На пръв поглед малки неща – като формулирането на заглавието или съотношението на видеото – могат да имат голямо въздействие, да стимулират ангажираността и да носят по-силни бизнес резултати. Това е особено вярно в днешния сложен пейзаж, тъй като рекламодателите се стремят да адаптират своите опити да се свързат с потребителите чрез широк спектър от платформи и формати.“
Дизайн, пригоден за гледане без звук
Добавянето на субтитри към видео рекламите увеличава продължителността на гледането със средно 12%.
Задавайте въпроси
Задаването на въпроси в рекламния текст се асоциира с висок брой конверсии. Експериментирайте с различните начини да направите копито си по-ангажиращо за аудиторията.
Сложете текст в спонсорираните истории
Установете фокусна точка, с която да предоставите допълнителен контекст или да наблегнете на ключови характеристики. Текстовете отчитат различни резултати, затова тествайте кои методи работят най-добре за вашия криейтив.
Подчертайте бранда си рано и ясно
Бранд асоциациите в първите три секунди корелират позитивно с конверсиите. Покажете рано разпознаваемите бранд елементи. Рекламите, които показват послание в първите 5 секунди имат значително по-висок отзвук според тестовете.
Комбинирайте видео и статистика
Кампаниите с комбинирани формати отчитат по-добро представяне на метриките с 86%. Опитайте да разкажете историята си чрез няколко формата, за да грабнете вниманието и да спечелите конверсии.
Рамкирайте визуалната си история в правилното съотношение
В новинарския поток използвайте препоръчаното съотношение 1:1 или 4:5 и позволете на CTA (call-to-action) бутона да се появява на екрана за по-висок директен отговор.
Използвайте различни кратки сцени в историите
Експериментирайте със сбити и забързани наративи.
Вижте препоръките и под формата на видео тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.