Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Walmart орязва продажбите на сп. Cosmopolitan след критики към съдържанието
Веригата магазини Walmart във Великобритания спира да продава на щандовете с печатни издания при касите й едно от най-известните женски списания в света - Cosmopolitan, предава Би Би Си.
В изявление Walmart твърди, че става дума предимно за бизнес решение. Това обаче се случва след продължителни разговори с консервативната неправителствена група The National Centre on Sexual Exploitation (NCOSE), която в продължение на години лобира срещу "хипер-сексуализираното" според нея съдържание на списанието. От Walmart посочват, че изразените тревоги на групата също са били чути. Става дума за начина, по който изданието представя жените - като предимно сексуални образи.
Решението е разглеждано като победа за групата, която посочи, че е имала "диалог за сътрудничество" с Walmart във Великобритания в продължение на месеци. Walmart обаче допълва, че въпреки че са свалени от рафтовете със списания и вестници на излизане от магазините, списанията Cosmopolitan все още ще бъдат налични за покупка в проектирани секции за списания вътре в супермаркетите.
Основано в края на 19 век, списание Cosmopolitan премина през феминистки ренесанс в края на 1960 г., когато стана известно с предлагането на съдържание за жените на сексуални теми, на тема мода и светски новини. Тази репутация продължава и днес, като Cosmopolitan се представя на медийния пазар като изданието за "забавляващата се, смела жена".
От групата NCOSE във Великобритания пък коментират за Би Би Си, че смятат, че списанието изпраща до младите момичета същото послание за жените като сексуални обекти, каквото праща мъжкото издание Playboy.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.