YouTube и ползите от кратките видеа (инфографика)

YouTube и ползите от кратките видеа (инфографика)

YouTube публикува нов доклад, посветен на една от най-новите функции в платформата – разделът Shorts, който бе създаден, за да се конкурира с бързо развиващото се приложение за кратки видеа TikTok.

Макар че бе лансирана по-късно, Shorts вече генерира над 6.5 млрд. гледания на дневна база. Това може да направи платформата ценно попълнение в стратегията ви за съдържание в YouTube. Ако обмисляте да експериментирате с формата, докладът може да ви даде допълнителни насоки как да подходите.

Най-новата версия на отчета предоставя съвети за разказване на истории, информация за основания фонд за създатели на съдържание, както и отговори на често задавани въпроси, включително важната бележка за разликата между „видео маркери“ и „хаштагове“.

От YouTube посочват също, че наскоро в Shorts е стартирала и образователна поредица, която да даде полезни съвети за различните функции и опции.

Какво ново? Вижте в следващата инфографика!

 

По материал на Social Media Today

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ