Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|YouTube и ползите от кратките видеа (инфографика)
YouTube публикува нов доклад, посветен на една от най-новите функции в платформата – разделът Shorts, който бе създаден, за да се конкурира с бързо развиващото се приложение за кратки видеа TikTok.
Макар че бе лансирана по-късно, Shorts вече генерира над 6.5 млрд. гледания на дневна база. Това може да направи платформата ценно попълнение в стратегията ви за съдържание в YouTube. Ако обмисляте да експериментирате с формата, докладът може да ви даде допълнителни насоки как да подходите.
Най-новата версия на отчета предоставя съвети за разказване на истории, информация за основания фонд за създатели на съдържание, както и отговори на често задавани въпроси, включително важната бележка за разликата между „видео маркери“ и „хаштагове“.
От YouTube посочват също, че наскоро в Shorts е стартирала и образователна поредица, която да даде полезни съвети за различните функции и опции.
Какво ново? Вижте в следващата инфографика!
По материал на Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.