Една истинска история за красивото и стилното на българския пазар

Една истинска история за красивото и стилното на българския пазар

Има случаи, при които един продукт може да ни се струва много грозен. И според мнозина от приятелите ни, той да не изглежда добре. А на други - да се харесва много. 

Това отбеляза от сцената на форума за маркетинг на "Мениджър" "Българското е модерно" днес във "Фабрика 126" в София, Ваня Щерева, писател и организатор на "Хенд Мейд Фест НДК". Тя сподели в снимки за най-интересните и уникални неща, създавани от участниците на изложението в НДК, на чието провеждане се е посветила. Например, очила с дървени рамки, украса за празниците, бельо и много други. Сподели и смешен пример - истинска история:

"Имах случай - много грозен продукт за мен - сувенир, но хората си го харесват, продава се. Подарих го на една жена, след като го получих като подарък. Тя го прие, сложи го в стаята, където бяхме застанали. И в момента, в който тя го постави на рафта, влезе друга жена и възкликна "Ах, колко красиво!".

"Във феста, който организирам, общо взето се опитвам да вкарвам нещата в някаква стилистика, да са добре издържани. Как комуникирам с потребителите на пазара? Facebook е основният канал", сподели Ваня Щерева. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Lexus използва генеративен изкуствен интелект за нов празничен спот
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Проруски хакери твърдят, че са извършили кибератака срещу Френската пощенска служба
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
Венецуела обвинява САЩ в „изнудване“ за конфискуването на петролни танкери
Хиляди хора се стичат към Витлеем, за да съживят коледния дух след 2 години война в Газа
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж