Една истинска история за красивото и стилното на българския пазар

Една истинска история за красивото и стилното на българския пазар

Има случаи, при които един продукт може да ни се струва много грозен. И според мнозина от приятелите ни, той да не изглежда добре. А на други - да се харесва много. 

Това отбеляза от сцената на форума за маркетинг на "Мениджър" "Българското е модерно" днес във "Фабрика 126" в София, Ваня Щерева, писател и организатор на "Хенд Мейд Фест НДК". Тя сподели в снимки за най-интересните и уникални неща, създавани от участниците на изложението в НДК, на чието провеждане се е посветила. Например, очила с дървени рамки, украса за празниците, бельо и много други. Сподели и смешен пример - истинска история:

"Имах случай - много грозен продукт за мен - сувенир, но хората си го харесват, продава се. Подарих го на една жена, след като го получих като подарък. Тя го прие, сложи го в стаята, където бяхме застанали. И в момента, в който тя го постави на рафта, влезе друга жена и възкликна "Ах, колко красиво!".

"Във феста, който организирам, общо взето се опитвам да вкарвам нещата в някаква стилистика, да са добре издържани. Как комуникирам с потребителите на пазара? Facebook е основният канал", сподели Ваня Щерева. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ФИФА обсъжда преместване на световните първенства по футбол в месеците извън лятото
Биологът, който откри метода за клониране на овцата Доли, почина на 92 г.
След разговор между Борисов и Трифонов: ИТН изтеглят спорния законпрект за затвор при публикуване на лична информация
На днешната дата, 11 октомври. Рождениците днес
Два века и половина: Най-старото действащо заведение в Рим затвори врати
Времето през уикенда: Облачно, но без валежи
Макрон преназначи Себастиан Льокорню за министър-председател на Франция
Финландският парламент тренира заседания в подземна зала в случай на война