Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Една истинска история за красивото и стилното на българския пазар
Има случаи, при които един продукт може да ни се струва много грозен. И според мнозина от приятелите ни, той да не изглежда добре. А на други - да се харесва много.
Това отбеляза от сцената на форума за маркетинг на "Мениджър" "Българското е модерно" днес във "Фабрика 126" в София, Ваня Щерева, писател и организатор на "Хенд Мейд Фест НДК". Тя сподели в снимки за най-интересните и уникални неща, създавани от участниците на изложението в НДК, на чието провеждане се е посветила. Например, очила с дървени рамки, украса за празниците, бельо и много други. Сподели и смешен пример - истинска история:
"Имах случай - много грозен продукт за мен - сувенир, но хората си го харесват, продава се. Подарих го на една жена, след като го получих като подарък. Тя го прие, сложи го в стаята, където бяхме застанали. И в момента, в който тя го постави на рафта, влезе друга жена и възкликна "Ах, колко красиво!".
"Във феста, който организирам, общо взето се опитвам да вкарвам нещата в някаква стилистика, да са добре издържани. Как комуникирам с потребителите на пазара? Facebook е основният канал", сподели Ваня Щерева.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.