Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Загорка грабна първо място на конкурса Heineken Global Commerce Awards
Българският бирен бранд Загорка взе първото място в категория “Breakthrough communication” на конкурса HEINEKEN Global Commerce Awards.
Eжегодното международно състезание на HEINEKEN отличи със злато българската кампания “Крадецът на ябълки, вече краде и вишни”.
Състезанието се провежда в два етапа. В първия журито от глобалния екип на HEINEKEN определя по трима финалисти от категория, които да се състезават за първото място. Всеки от финалистите представя кампанията си чрез 90-секудна презентация и видео, опитвайки се да впечатли публиката. Критериите за избор, освен отличаваща се креативност, са постигнати резултати, ръст в пазарен дял и печалба за съответната година в следствие на кампанията.
Публиката е съставена от 600 човека, представители на ръководствата на отделите Маркетинг и Продажби, както и управляващи мениджъри от HEINEKEN на глобално ниво. Тази година бяха отличени общо 36 финалиста от над 200 кандидатури, които се състезаваха в 12 различни категории на глобалния конкурс.
Българската кампания "Крадецът на ябълки, вече краде и вишни", реализирана от All Channels Communication Group, се открои с оригиналност и ефективност, които бяха оценени от журито с престижната награда за смелост, която разчупва стереотипите.
„За първи път печелим подобна награда и за нас това е огромен успех и повод за гордост. Кампанията на Крадецът е доказателство за успеха, който може да донесе погледът към различното и за това, че с креативност бихме могли да изпреварим дори тези, които вървят по познати и отъпкани пътеки“, коментира Елица Иванова, маркетинг мениджър на "Загорка" АД.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.