Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Загорка грабна първо място на конкурса Heineken Global Commerce Awards
Българският бирен бранд Загорка взе първото място в категория “Breakthrough communication” на конкурса HEINEKEN Global Commerce Awards.
Eжегодното международно състезание на HEINEKEN отличи със злато българската кампания “Крадецът на ябълки, вече краде и вишни”.
Състезанието се провежда в два етапа. В първия журито от глобалния екип на HEINEKEN определя по трима финалисти от категория, които да се състезават за първото място. Всеки от финалистите представя кампанията си чрез 90-секудна презентация и видео, опитвайки се да впечатли публиката. Критериите за избор, освен отличаваща се креативност, са постигнати резултати, ръст в пазарен дял и печалба за съответната година в следствие на кампанията.
Публиката е съставена от 600 човека, представители на ръководствата на отделите Маркетинг и Продажби, както и управляващи мениджъри от HEINEKEN на глобално ниво. Тази година бяха отличени общо 36 финалиста от над 200 кандидатури, които се състезаваха в 12 различни категории на глобалния конкурс.
Българската кампания "Крадецът на ябълки, вече краде и вишни", реализирана от All Channels Communication Group, се открои с оригиналност и ефективност, които бяха оценени от журито с престижната награда за смелост, която разчупва стереотипите.
„За първи път печелим подобна награда и за нас това е огромен успех и повод за гордост. Кампанията на Крадецът е доказателство за успеха, който може да донесе погледът към различното и за това, че с креативност бихме могли да изпреварим дори тези, които вървят по познати и отъпкани пътеки“, коментира Елица Иванова, маркетинг мениджър на "Загорка" АД.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Как богатите увеличават глобалните вредни емисии, дори когато ги намаляват у дома
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |Как изглеждат бюрата на Стив Джобс, Бил Гейтс и Марк Зукърбърг?
Маркетинг | Advertorial |Тръмп: Намаляването на американското военно присъствие в Румъния "не е много голямо"
Свят |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.