Загорка грабна първо място на конкурса Heineken Global Commerce Awards

Българският бирен бранд Загорка взе първото място в категория “Breakthrough communication” на конкурса HEINEKEN Global Commerce Awards. 

Eжегодното международно състезание на HEINEKEN отличи със злато българската кампания “Крадецът на ябълки, вече краде и вишни”. 

Състезанието се провежда в два етапа. В първия журито от глобалния екип на HEINEKEN определя по трима финалисти от категория, които да се състезават за първото място. Всеки от финалистите представя кампанията си чрез 90-секудна презентация и видео, опитвайки се да впечатли публиката. Критериите за избор, освен отличаваща се креативност, са постигнати резултати, ръст в пазарен дял и печалба за съответната година в следствие на кампанията.

Публиката е съставена от 600 човека, представители на ръководствата на отделите Маркетинг и Продажби, както и управляващи мениджъри от HEINEKEN на глобално ниво. Тази година бяха отличени общо 36 финалиста от над 200 кандидатури, които се състезаваха в 12 различни категории на глобалния конкурс.

Българската кампания "Крадецът на ябълки, вече краде и вишни", реализирана от All Channels Communication Group, се открои с оригиналност и ефективност, които бяха оценени от журито с престижната награда за смелост, която разчупва стереотипите.

„За първи път печелим подобна награда и за нас това е огромен успех и повод за гордост. Кампанията на Крадецът е доказателство за успеха, който може да донесе погледът към различното и за това, че с креативност бихме могли да изпреварим дори тези, които вървят по познати и отъпкани пътеки“, коментира Елица Иванова, маркетинг мениджър на "Загорка" АД.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ