Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Запазете спокойствие, всичко ще се нареди!
В ситуация на криза, каквато може би и в момента се опитва да преодолее бизнесът ви, с оглед на извънредната ситуация, има няколко задължителни правила, които не трябва да нарушаваме, ако искаме накрая да застанем пред аудиторията със същия имидж, който сме имали и в началото.
Всяка предизвикателна ситуация всъщност е възможност да докажете още веднъж възможностите си и да станете още по-доверен партньор на потребителите.
Запазете спокойствие
Независимо как преминавате през кризата, потребителите и служителите ви винаги трябва да се чувстват сигурност. Преди да предприемате каквото и да било, овладейте менталното и физическото си състояние, за да сте изцяло фокусирани върху вземането на рационално решение за преодоляването на ситуацията.
Оправдайте очакванията
В една криза вероятно няма да можете да отговорите незабавно на всички въпроси, но хората ще очакват да действате някак. Това изисква проницателност, търпение и способност да признаете, че нямате отговор на всичко. Говорете на аудиторията си, съобщете какви мерки предприемате и как ще се отрази кризата на бизнеса ви.
Бъдете позитивни
Независимо какво се случва и колко е трудно, бъдете възможно най-оптимистични, защото влиянието ви върху аудиторията не може да изчезне тутакси. Позитивните мисли допълнително помагат за взаимоотношенията с публиката ви.
Не лъжете
Колкото и лоша да е ситуацията, винаги казвайте истината за нея. Лъжата ви рано или ксно ще излезе наяве, затова по-добре си я спестете. Обяснете открито за проблемите, пред които сте изправени.
Не забравяйте зад какво заставате
Особено в криза, не се отклонявайте от ценностите и мисията, зад които брандът ви застава. Напомняйте на потребителите какви са те с всяко свое действие, не пропускайте нито една възможност за това.
Покажете емпатия
Слушайте и проявявайте разбиране към служителите и потребителите. В ситуации на криза трябва добре да разпознавате поведението и да откликвате адекватно на емоциите на другите, колкото и да е трудно понякога. Помнете – емпатията е свързана с това какво другите искат, а не самите вие.
В ситуациите на хаос и криза може да ви изглежда, че всичко е толкова невъзможно и непреодолимо... Съберете се и действайте спокойно и последователно – всичко ще се нареди!
По материал на Inc.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.