Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Големи очаквания, разочароващи резултати
Когато говорите със собственик на бизнес или маркетинг професионалист, попитайте какво мислят за SEO. В зависимост от контекста и изживяванията ви може да получите различни отговори.
Част от причината за различията в мненията е фактът, че хората имат и различия в изживяванията, когато управляват една кампания, пише Тимъти Картър за Entrepreneur.
Според неговите наблюдения повечето SEO кампании приключват неуспешно, защото не срещат очакванията на хората, които ги управляват. Защо се получават така?
Големи очаквания
Едно от възможните обяснения е, че когато един бранд се заема със SEO стратегията си, се създават прекалено големи очаквания. Експертите в областта и някои маркетолози често заявяват, че SEO е почти перфектна стратегия. Според тях е много полезна за всеки бизнес, ефективна е и е способна да генерира голяма възвръщаемост.
Въпреки че тези факти са истина, те карат хората да мислят, че SEO кампанията е лесен процес, който незабавно привлича хората към уебсайта ви. А ако няма резултати веднага или ако те са разочароващи, може да се почувствате сякаш кампанията е неуспешна.
Това е и причината много брандове да изоставят SEO, което всъщност е дългосрочна стратегия и може да отнеме месеци или години да се изплати напълно. Ако се откажете след няколко седмици, то провалът ви е сигурен.
Слаби усилия
Някои кампании се провалят заради липсата на усилия в изпълнението ѝ. Може би хората вярват, че стратегията е рискована, затова не искат да инвестират много време и пари в нея. Или може би просто нямат уменията или опита да напишат висококачествено съдържание, да изградят линкове и да подобрят уебсайта си.
За каквото и да става дума SEO не е стратегия, която може да успее с частични усилия. Единственият начин да получите резултати от една кампания е да правите концентрирани усилия да създавате много добра работа.
Конкуренция (и липсата на план да я избегнете)
Всеки собственик на бизнес трябва да осъзнае важността на проучването на конкуренцията и това да я разбере. Но много предприемачи я игнорират като фактор, когато планират SEO стратегия.
Всъщност повечето индустрии и повечето ключови думи вече са доминирани от установени играчи, които прекарват години в изграждане на авторитет, така че да се класират високо и да се появяват в резултатите на целевите си пазари. Ако искате да изместите тези играчи от техните позиции, ви трябва огромен бюджет и таргетирана стратегия.
***
Много SEO кампании се провалят, но не това трябва да е действителността. Ако сте достатъчно търпеливи да се ангажирате със SEO в дългосрочен план, ако имате план за конкуренцията, ако правите каквото можете, за да създавате чудесно съдържание и се придържате към трети страни с опит, няма причина SEO да не работи за бранда ви.
Тимъти Картър, директор по бизнес развитие в SEO.co, за Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.