Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Златан Ибрахимович стана лице на Visa за Световното по футбол
Visa, официалният партньор на FIFA, „върна на стадиона“ професионалния футболист Златан Ибрахимович - като лице на глобалната й маркетингова кампания за Световното първенство по футбол.
„Обявявам на света, че съм част от Световното първенство по футбол през 2018 г. в Русия – сега Visa помага на мен и всички фенове да участваме в първенството. Visa е иновативна компания. Аз също съм иновативен! Заедно помагаме на феновете да не пропуснат нито един момент от Световното“, споделя Ибрахимович.
Той се присъединява към списъка на световните медийни инфлуенсъри, за да гарантира, че феновете няма да пропуснат нито миг от първенството, посочва компанията. Ибрахимочив е звезден спортист и легенда от световните първенства по футбол през 2002 и 2006 г.
Основна роля в глобалната маркетингова кампания на Visa играят петима инфлуенсъри в сферите на футбола, лайфстайла и модата. Няколко участници ще бъдат включени в различни кампании и ще демонстрират на милионите си последователи как иновативната платежна технология на Visa помага на феновете да бъдат въвлечени в емоциите на първенството.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.