PROUDLY MADE IN BULGARIA – интервю с Димитър Златанов, съсобственик и изпълнителен директор на „Лидер-96“ 

PROUDLY MADE IN BULGARIA – интервю с Димитър Златанов, съсобственик и изпълнителен директор на „Лидер-96“ 

- Развивате семеен бизнес. Kога във вас се появиха увереността и желанието да поемете компанията? 

- Мисля, че бях 5.–6. клас, когато започнах да се интересувам от бизнеса. Чувствах, че това е нещо, което наистина ме привлича. Родителите ми създадоха частния си бизнес през 90-те, така че съм израснал в тази ситуация. Бях на 16 години, когато започнах да пътувам в чужбина с баща ми, в Китай и Германия. В началото му помагах като преводач от английски на български. Тогава вече бях сигурен по кой път искам да поема и какво искам да правя. 

- Какво научихте от своя баща? 

- Научих много неща. Научих се на търпение, спокойствие, анализ, преди да взема решение, обмисляне на ситуацията и след вземане на решение – предприемане на съответните действия. Видях как се водят преговори, как се договарят сделки, как трябва да се балансират интереси, за да е успешна една сделка.  

- Какъв е потенциалът на България във велоиндустрията? 

- Българските компании в бранша са с много добър имидж в Европа. С малко стратегическа подготовка и действия имаме потенциал да сме номер едно в Европа.

Цялото интервю с героя от корицата на новия брой ще откриете тук

Търсете списание „Мениджър” в: 

  • разпространителската мрежа 

  • платформата за дигитално четене ZinZin 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев за катастрофата с нощния автобус: Нито една камера или глоба не могат да заменят личната отговорност
Сергей Лавров пристигна в Аляска с блуза на СССР (ВИДЕО)
Левовете в евро: Банкнотите в обращение продължават да намаляват
Белият дом разпространи ориентировъчен график на срещата на Тръмп с Путин
НСИ: Месечната инфлация през юли е 1,7%, годишната – 5,3%
На днешната дата, 15 август. Голяма Богородица
Анкоридж бе избран за срещата Тръмп-Путин, но не и за домакин на зимна Олимпиада
КНСБ за малката потребителска кошница: Кафето е най-скъпо в Перник и Габрово, а баничката - в София