Смяна на върха в bTV, Мартин Швехлак става главен изпълнителен директор

Смяна на върха в bTV, Мартин Швехлак става главен изпълнителен директор

Флориан Скала напусна поста главен изпълнителен директор на bTV. На тази длъжност, считано от днес, е назначен Мартин Швехлак, съобщи bTV Media Group.

Швехлак е професионалист с изключително задълбочени познания в разнообразни медийни сфери и мениджърски опит, който обхваща телевизия, печатни и интернет медии и дигитални платформи, уточняват от медийната компания. Промяната идва два месеца след окончателното финализиране на сделката, с която чешката PPF Group придоби медийния бизнес наCentral European Media Enterprises Ltd на пет пазара в Централна и Източна Европа. В България СМЕ притежаваше bTV  Media Group.

"2020-а беше изпълнена с предизвикателства за цялата медийна индустрия, както и за bTV. Компанията беше в процес на придобиване през по-голямата част от годината, а в комбинация с COVID-19 пандемията не е изненадващо, че част от енергията беше загубена. Намерението ми е да влея нова енергия в съдържанието и програмата ни и да модернизирам дигиталното ни разпространение, така че българската аудитория да получи най-доброто преживяване", каза новоназначеният главен изпълнителен директор на bTV Media Group Мартин Швехлак.

Като главен изпълнителен директор Швехлак, роден в Чешката република, ще докладва пряко на Любош Йетмар, определен още при смяната на собствеността за главен изпълнителен директор на CME България. Той ще пътува от Прага, но възнамерява да прекарва повече време в София, отколкото в родния си град. 

"След като поех компанията през октомври, идентифицирах няколко теми и инициативи, към които PPF може да прибави стойност. Мартин Швехлак ще се фокусира върху модернизирането на нашето съдържание, програма, формати и дигитални канали и съм уверен, че ще съумеем да адресираме и всички други идеи и да засилим позицията си. Благодарим на Флориан Скала и му пожелаваме същия успех, който постигна в bTV, и в бъдещите му начинания", коментира промените във висшия мениджмънт на българската компания Любош Йетмар.

Мартин Швехлак работи от 1993 г. насам в печатни, радио, дигитални и телевизионни медии в Чешката република като е заемал редица различни постове - от редактор, през главен редактор до висши мениджърски роли. Швехлак е начело на новините на TV Nova в Чешката република от 2013 г. до 2018 г., като под негово ръководство телевизията запазва позицията си на най-уважаван и гледан ТВ източник на новини. Той е бил и член на международната комисия на СМЕ за новините и е работил с всички структури на CME във връзка с редакционното отразяване, съдържанието и програмните инициативи. През последната година Швехлак работи като консултант на PPF, като анализира и следи новините, форматите, съдържанието и дигиталните канали във всички пазари на СМЕ. Той се присъединява към bTV Media Group в София, България, през 2020 г., на поста главен изпълнителен директор, с мисията да модернизира, влее енергия и подобри представянето на цялото програмно съдържание, формати и дигитални канали. 

"Основната задача, свързана с моето назначение като главен изпълнителен директор на bTV Media Group – да подобря цялостните резултати на компанията – беше успешно изпълнена и аз поемам към нови предизвикателства с голямо удовлетворение. Благодаря на страхотния екип на bTV за всичко, което постигнахме заедно и съм щастлив, че оставям компанията в добри ръце", заяви досегашният изпълнителен директор Флориан Скала. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
“Дарвин? Какъв Дарвин?”: 5 правила, които ще ви помогнат да се развивате по-бързо от другите 
Шефът на "Фолксваген": На китайските производители на автомобили трябва да се позволи да избегнат митата, като инвестират в ЕС
5 техники за израстване на екипния дух
S&P Global Ratings повиши кредитния рейтинг на Сърбия от "BB+" на "BBB-"
Български учени създадоха прототип на човешка кожа за проучвания в областта на медицината и фармацията
"Живей добре като харчиш по-малко": новата стратегия на китайците за евтини алтернативи
Facebook ще ви показва още повече съдържание от акаунти, които не следвате