Новият подкаст на "Обекти": Четенето – мода или демоде?

По случай един от най-българските празници – 24 май – ден, в който почитаме българската азбука, просвета и култура, честваме славянската книжовност и се обръщаме към корените си и тяхната първооснова – словото – ще поговорим за книгите.
Четящ ли е съвременният човек? Книгите излизат ли извън мода или точно обратното? Какво четат днешните хора? Познават ли децата книгите?
Колегите от „Обекти" търсят отговори на тези и още много други интересни въпроси от Теодора Велева – възпитаник на Националната гимназия за древни езици и култури, завършила психология в Нов български университет, работила от 20 години в областта на маркетинга и връзките с обществеността, а от няколко години осъществила и една от най-големите си мечти – да създаде дом за книгите в своята неповторима книжарница „Vivѐnt“, което от латински се превежда „те ще живеят“.
Можете да ни слушате в следните платформи:
- Spotify
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Фериботните билети в Гърция няма да поскъпват за лятото
Свят |Президентът на Италия влезе в болница
Свят |Блумбърг: САЩ смекчават исканията си към Украйна в преговорите за сделката за минерали
Бизнес |Бизнес перспективи: Балкански еднорози - колко са стартъпите с оценка от над $1 млрд. в региона?
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.