Американците харчат близо 900 долара годишно за разочароващи онлайн покупки
Средностатистическият американец харчи повече от 70 хиляди долара през живота си за онлайн покупки, от които в крайна сметка остава недоволен. Това се посочва в скорошно проучване на Fakespot. Средно това прави по 900 долара годишно, похарчени за стоки, които след това не влизат в употреба. От 2 хиляди респонденти, участвали в изследването, 60% са били недоволни от поръчани дрехи поне веднъж, 27% - от екипировка, 25% - от играчки и други стоки за деца.
Клиентите най -често не харесват качеството на продукта (64%), размера (46%) и цвета (31%). Почти две трети (65%) са склонни да разчитат на онлайн отзиви от други потребители, като половината от анкетираните (51%) се доверяват на отрицателни коментари, а не на положителни. По правило купувачът се нуждае от поне 20 прегледа на продукта, за да може да повярва в тяхната достоверност. Всеки респондент пише средно по четири отзива на месец, 54% смятат, че това е техен дълг.
Повече от половината от анкетираните (56%) връщат разочароващи покупки в магазина поне веднъж, 30% ги изхвърлят, а 29% ги дават на приятелите си. Трима от пет респонденти са уверени, че върнатите стоки ще бъдат препродадени. Средно всеки американец връща повече от 300 покупки през живота си.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.