Есемесите предпочитаното средство за комуникация от американските тинейджъри

Есемесите предпочитаното средство за комуникация от американските тинейджъри

Американските тийнейджъри предпочитат да общуват с есемеси, вместо да се срещат или да говорят по телефона, съобщи Франс прес, позовавайки се на изследване на независима организация.

Около 36 процента от анкетираните тийнейджъри за изследването на организацията "Комън сенс медиа", предпочитат да общуват с есемес, а 32 процента - лично. 16 процента залагат на социалните мрежи, 10 процента - на видеоразговорите и само 5 процента - на телефонните разговори, предаде БТА.

При предишното изследване през 2012 г. са водели личните срещи с 49 процента, следвани от есемесите.

Половината от анкетираните деца на възраст от 13 до 17 години са казали, че изпращат есемес поне веднъж на час, а 32 процента - че го правят постоянно.

Социалните мрежи са част от живота на 81 процента от анкетираните и са "изключително важни" или "много важни" за 32 процента от тях. Около 70 процента от тийнейджърите влизат повече от веднъж дневно в социална мрежа, при 34 процента през 2012 г.

Най-използваната платформа от тийнейджърите в САЩ е Снапчат, следвана от Инстаграм и Фейсбук.

От 2012 г. до 2018 г. процентът на тийнейджърите, притежаващи смартфон, се е увеличил от 41 процента на 89 процента.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 декември. Бъдни вечер! Имен ден празнуват Евгени, Евгения, Жени
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
САЩ отказаха визи на бивш еврокомисар и други лица заради правила в социалните мрежи
Дневните пари при командироване в страната ще станат 22 евро от януари
Квалифицираният електронен подпис става стандарт в държавната администрация
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Времето: Обилни валежи в няколко области в западната част на страната
Лари Елисън лично гарантира над 40 млрд. долара за офертата на Paramount за придобиване на Warner Bros.