Филип Морис Интернешънъл лансира глобалната инициатива #UnsmokeYourWorld
Филип Морис Интернешънъл лансира глобална инициатива под надслов #UnsmokeYourWorld (UYW), която има за цел да стартира широк дебат и да повиши информираността за по-добрите алтернативи, които имаме на разположение с помощта на науката и иновациите. Това стана ясно на специално събитие на компанията в рамките на провеждащия се в София форум за иновации и технологии Webit Europe 2019.
Ръководството на компанията на глобално и регионално ниво, начело с Андре Каланцопулос, Главен изпълнителен директор на Филип Морис Интернешънъл (ФМИ) участва в Пленарната сесия на форума за иновации и технологии Webit Europe 2019.
"С тази кампания искаме да отключим желанието у хората за диалог. За успеха на инициативата е ключово да включим в разговора всички – пушачите, техните близки, регулаторните органи. В Unsmoke става дума за споделяне, за това какво искаш да кажеш на човека до теб“, разкри Мариан Залцман, старши вицепрезидент корпоративни комуникации.
„Ние трябва често да се връщаме при хората, да говорим с тях отново и отново, за да им помогнем да премахнат дима от живота си завинаги, което е една от целите на UnsmokeYourWorld.“, коментира на свой ред Андре Каланцопулос. ФМИ е създател на иновативната бездимна алтернатива на традиционните цигари, IQOS, която първа от този тип иновации навлезе и на българския пазар. Според актуални данни на компанията, бездимната алтернатива на цигарите, създадена от Филип Морис Интернешънъл, вече се ползва от над 7 милиона напълно преминали на нея пълнолетни бивши пушачи в 47 страни по света. 70% от хората, закупили IQOS, не се връщат обратно към цигарите и това е обещаващо, сподели още главният изпълнителен директор на ФМИ.
Следващата голяма стъпка е да убедим оставащите 1.1 милиард пълнолетни пушачи, че за тях има по-добър избор. „Бездимните продукти имат огромен потенциал за общественото здраве. Важно е този потенциал да бъде доказан чрез сериозни научни изследвания и пълнолетните пушачи да получат точна информация, която да им даде правилната причина да се откажат от цигарите завинаги.“, коментира Андре Каланцопулос.
В България, хората, които ползват IQOS са повече от 150 000, съобщи Джордж Маргонис, генерален мениджър на Филип Морис България. Той определи като добра тенденция навлизането на все повече компании в новата категория за създаване на бездимни алтернативи на традиционните цигари.
ФМИ планира да открие у нас през третото тримесечие на тази година нов център за обслужване на клиенти в партньорство с доставчика на услуги Консентрикс, сподели още Маргонис. Центърът ще подпомага обслужването на нашите клиенти в ЕС и растежа на бизнеса ни в региона. Първоначално този център ще обслужва клиентите у нас с помощта на 100 служители, като има възможност този брой да бъде удвоен в следващата една година.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.