„Маркет Линкс”: bTV е медиата с най-голямо доверие и най-често гледаният канал

„Маркет Линкс”: bTV е медиата с най-голямо доверие и най-често гледаният канал

bTV е медиата с най-голямо доверие сред българските зрители според 52,4% от хората на възраст 18-54г., участвали в национално представително изследване на агенция „Маркет Линкс”*. bTV е любимата и най-често гледена телевизия от 40,2% от аудиторията и първи избор на 43,5% от зрителите, докато Nova избират едва около 25% от тях.  Според проучването най-голяма разлика между двете телевизии е при активните зрители на възраст 18-49 и в София, където bTV не среща сериозна конкуренция.

53,6% от зрителите избират за свой основен източник на анализи и сериозни коментари сутрешния блок на bTV„Тази сутрин” срещу 35% за Nova в часовия слот. Водещият на предаването – Антон Хекимян е лицето, на което 56,6% от българите гласуват своето доверие. На второ място остава Ани Салич с 52,8%. Водещият на прогнозата за времето и ръководител на екипа, който следи „дали вали” за зрителите на bTV- Емил Чолаков, е най-любимото телевизионно лице с обща оценка от 5,41 по шестобалната система. Веднага след него се нареждат Антон Хекимян и Ани Салич.  

bTV печели симпатиите на най-много зрители и по отношение на програмното си съдържание. За силата да бъдат информирани 56,1% от зрителите разчитат първо на bTV Новините в 19.00 часа (срещу 32, 8% Nova). Най-интересните и успешни публицистични предавания на телевизионния пазар у нас според зрителския топ три са „Лице в лице”, „120 минути” и „bTV Репортерите”.

Жанровото разнообразие в програмата на bTV и богата палитра от праймтайм предавания също е високо оценена от зрителите, според които в топ 5 на най-високо оценените предавания се нареждат „Гласът на България” с 5,37 точки, „България търси талант” с 5,28 точки и MasterChef с 5,18 точки. Според 77% от зрителите „Гласът на България” е риалити шоуто, което биха проследили отново и в следващите му издания. Сред сериалите, първи в същата категория се нарежда „Столичани в повече”. Следващи сезони на комедийната драма с нетърпение очакват 75% от зрителите.   

* Данните са от национално представително проучване на агенция Маркет Линкс, проведено сред ТВ зрители на възраст 18-54 г. в периода 28.03 – 03.04.2017 по поръчка на bTV Media Group

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ