Предлагат 24-часова платена зона за паркиране в район „Оборище“

Предлагат 24-часова платена зона за паркиране в район „Оборище“

„Има предложение от живущите платената зона за паркиране в район „Оборище“ да бъде направена 24-часова, включително събота и неделя“. Това обясни кметът на столичния район „Оборище“ Николай Александров.

Причината е, че живеещите в района страдат от липсата на места за паркиране след 19:30 ч. заради посетители на търговски обекти и заведения, които след този час оставят колите си в района.

„Живеещите са платили годишен стикер, но не им е осигурено място, за да си го ползват. Има участъци, където са продадени определен обем стикери, но в същото време няма теоретично толкова места за паркиране“, посочва Александров мотивите на жителите за искането им.

Друга идея на живеещите в района е да се разшири обхватът на синята зона за сметка на зелената.

„Синята и зелената зона имат дисциплиниращ ефект – мисли се къде да се остави автомобила, колко време да се използва. Подхожда се разумно, а не нехайно“, твърди кметът на „Оборище“ Николай Александров, цитиран от БГНЕС.

Александров разкри, че до 10 дни районната администрация на „Оборище“ ще внесе предложение в Столичната община за изграждане на платен многоетажен паркинг. Една малка част от него ще бъде подземна, а другата - наземна. Предлага се той да се построи около пазара за животни, намиращ се зад театър „София“. 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Петролът поевтинява на фона на опасенията от задаваща се търговска война между САЩ и ЕС
Четири неща, които всяка B2B марка трябва да прави