"Най-доброто предстои” – кой вярва в това?

Най-доброто предстои” – кой вярва в това?

Чука ли пролетта на вратата на събитийния сектор и готов ли е той да разцъфне отново?

Една криза е на път да отстъпи и да даде въздух на общество и бизнес, но друга се нажежава до червено, недалеч от нас. Накъде ще се развие ситуацията все още е трудно да се каже. Бизнесът обаче отдавна е на прага на времевия си резерв, в следствие на двугодишната ковид-криза. Място за пасивни действия няма, а пътят към подем за всички индустрии е активната работа. За целта са нужни бизнес контакти, а най-доброто място за тях са събитията на живо.

Те ще бъдат все по-високо ценени, поради осезаемо по-голямата си тежест в ефективността. Бидейки такива, несъмнено ще са и много по-посетени и търсени от аудиторията. Защото гладът за директни контакти нараства, заедно с необходимостта от обмяна на опит и срещи извън дигиталния свят. Бизнес събитията са сред най-ниско рисковите масови дейности на закрито и звучи логично, че не е страшно да си offline. Всичко това ясно предрича „разцъфването“ на събитийния бранш.

На живо > Online

Навлезлите тенденции в дигитално отношение ще останат фактор в събитийния мениджмънт, но в бъдеще на преден план отново ще излезе Offline Reality. Истинската реалност, която дава всичко онова, от което се нуждаем – личен контакт, ефективност, преживяване, емоция. Събитията се очертава да продължат да се развиват по най-добрия начин и да ангажират все повече хора. Ще започнем да ги срещаме по-често в присъствени и хибридни форми, защото нуждата от контакти лице в лице е все по-осезаема. Формулата на успеха се крие в предлагането на повече възможности и добрия краен резултат за всички – публика, участници и организатори.

[[{"fid":"390133","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":800,"width":1200,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Open for business

Събитийната индустрия се отваря все повече за света, възраждайки поетапно, но сигурно своята дейност на живо. Професионалистите в бранша са нахъсани да достигнат оборотите от преди пандемията и отвъд като обем и не само. По данни на един от най-големите събитийни центрове в страната Интер Експо Център, се наблюдава значителен интерес от страна на компании от различни сфери да реализират събития – конференции, изложения, награждавания и гала вечери, концерти. Стремежите в организацията им са в посока още по-оптимизирана и стойностна програма за аудиторията, носеща висока добавена стойност и силна ангажираност. Търси се още стриктна организация за минимални усилия и лекота за достигане до посетителското място в зала и повече възможности за пълноценно участие.

„Спрямо предходните две години, отбелязваме значителен ръст в запитванията и потвържденията за провеждане на събития“, каза зам.-управителят на Интер Експо Център Йоан Младенов. „Въпреки дългата пауза в националния и световен събитиен календар, желанието да се организират различни проекти на живо или в хибриден формат не е намаляло, а напротив. Ние, като лице на събитийната индустрия в България, вярваме, че най-доброто тепърва предстои и се стремим да отговорим максимално на очакванията и търсенето както на организатори, така и на посетители. Вярваме, че пътят към възстановяването на бизнеса и икономическия подем като цяло, се крие в контактите лице в лице и неотменната им ефективност.“, допълва той.

Както и досега, в крайна сметка в центъра ще стои посетителят, неговите нужди, очаквания и предпочитания. Затова събитията ще продължат да се персонализират спрямо аудиторията си, ще бъдат все по-прецизни и ще подобрят ефективността си. Ще се върнат в залите.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ