Rolex оглави класация на компаниите с най-висока репутация в света

Rolex оглави класация на компаниите с най-висока репутация в света

За втора поредна година швейцарският производител на луксозни часовници Rolex оглави топ 100 на компаниите с най-добра репутация в света на Reputation Institute (RI). Rolex оглавява списъка с много високи оценки в няколко категории на годишното проучване. Впечатляващо висока е оценката на хората, участвали в изследването, за работата на бранда Rolex, продуктите и услугите на компанията. 

Класацията е съставена на базата на събрани мнения от 170 000 души. The Reputation Institute е консултантска фирма за добро управление на репутация от Бостън, САЩ, основана през 1997 г. Тя използва собствена уникална система за измерване ("RepTrak Pulse"), която проследява как компаниите са възприемани от потребителите в 7 категории: продукти и услуги, иновации, като работни места, като управление, като национален / градски бизнес, лидерство на пазара и представяне. 

В топ 10 след Rolex следват LEGO (Дания), Walt Disney Company (САЩ), Canon (Япония), Google (САЩ), Bosch (Германия), Sony (Япония), Intel (САЩ), Rolls-Royce (Великобритания) и Adidas (Германия). 

Датската LEGO има сериозно изкачване в класацията. Тя достига второто място, като през миналата година беше шеста, припомня американското списание "Форбс". LEGO преди дни беше обявена за най-силния бранд в света от друго изследване. Сред италианските фирми Ferrero е първа с най-висока репутация. Тя е 17-а в топ 100. 

Едни от "потъващите" надолу в класацията компании са Samsung и Daimler. Samsung е 70-та, заради кризата с устройствата й с избухващи батерии Galaxy Note 7 през 2016 г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ