88 кампании отиват на финал в IAB MIXX AWARDS 2021
184 заявки за участие са подадени за шестото издание на IAB MIXX Awards 2021. Това е с 40% повече в сравнение с предходното издание на конкурса. Тази година кандидатурите се оценяват от жури от 10 международни експерти в две направления – творчески решения и стратегия, съобщиха организаторите.
88 кампании отиват на финал след първия етап на журиране. Те ще се борят за призовите места в 20-те категории на IAB MIXX Awards 2021.
Най-много заявки са подадени в категориите: „Най- добра кампания за повишаване познаваемостта за марката“ „Най-ангажираща кампания“, „Най-добра видео кампания“, „Инфлуенсър маркетинг кампания“.
Общо 20 компании подадоха заявки за участие в конкурса тази година. Най-много финалисти имат proof - 28 финалиста от 36 заявки, следвани от Guts & brains DDB - 22 финалисти от 35 заявки и All Channels Group - 9 финалиста от 20 заявки.
- proof. – 36 заявки / 28 финалисти
- Guts & brains DDB - 35 заявки / 22 финалисти
- All channels Group - 20 заявки / 9 финалисти
- Sunday Media - 18 заявки / 2 финалисти
- Together - 13 заявки / 3 финалисти
- Next – DC – 12 заявки / 4 финалисти
- BTV Media Group - 8 заявки / 5 финалисти
- Hub Ahead - 7 заявки / 1 финалист
- Denstu - 6 заявки / 1 финалист
- The Smarts - 6 заявки / 5 финалисти
- НЕГ.БГ- 4 заявки / 2 финалисти
- Ogilvy - 4 заявки / 4 финалисти
- AMAX GAS - 4 заявки /
- Metrics- DS - 2 заявки / 1 финалист
- Handplayed - 2 заявки / 1 финалист
- Offerista - 2 заявки /
- Braindonors - 2 заявки /
- A1 - 1 заявкa
- Havas - 1 заявкa
- TDB Play- 1 заявкa
Повече информация за самите заявки и кампаниите, можете да видите тук.
Поради промената епидемична обстановка церемонията на IAB MIXX 2021 е отложена за 22 април 2021г. и ще се проведе в хибриден формат в Sofia Event Center. Своят билет за церемонията можете да вземете тук
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.