88 кампании отиват на финал в IAB MIXX AWARDS 2021

88 кампании отиват на финал в IAB MIXX AWARDS 2021

184 заявки за участие са подадени за шестото издание на IAB MIXX Awards 2021. Това е с 40% повече в сравнение с предходното издание на конкурса. Тази година кандидатурите се оценяват от жури от 10 международни експерти в две направления – творчески решения и стратегия, съобщиха организаторите.

88 кампании отиват на финал след първия етап на журиране. Те ще се борят за призовите места в 20-те категории на IAB MIXX Awards 2021.

Най-много заявки са подадени в категориите: „Най- добра кампания за повишаване познаваемостта за марката“ „Най-ангажираща кампания“, „Най-добра видео кампания“, „Инфлуенсър маркетинг кампания“.

Общо 20 компании подадоха заявки за участие в конкурса тази година. Най-много финалисти имат proof - 28 финалиста от 36 заявки, следвани от Guts & brains DDB - 22 финалисти от 35 заявки и All Channels Group - 9 финалиста от 20 заявки.

- proof. – 36 заявки / 28 финалисти

- Guts & brains DDB - 35 заявки / 22 финалисти

- All channels Group - 20 заявки / 9 финалисти

- Sunday Media - 18 заявки / 2 финалисти

- Together - 13 заявки / 3 финалисти

- Next – DC – 12 заявки / 4 финалисти

- BTV Media Group - 8 заявки / 5 финалисти

- Hub Ahead - 7 заявки / 1 финалист

- Denstu - 6 заявки / 1 финалист

- The Smarts - 6 заявки / 5 финалисти

- НЕГ.БГ- 4 заявки / 2 финалисти

- Ogilvy - 4 заявки / 4 финалисти

- AMAX GAS - 4 заявки /

- Metrics- DS - 2 заявки / 1 финалист

- Handplayed - 2 заявки / 1 финалист

- Offerista - 2 заявки /

- Braindonors - 2 заявки /

- A1 - 1 заявкa

- Havas - 1 заявкa

- TDB Play- 1 заявкa

Повече информация за самите заявки и кампаниите, можете да видите тук.

Поради промената епидемична обстановка церемонията на IAB MIXX 2021 е отложена за 22 април 2021г. и ще се проведе в хибриден формат в Sofia Event Center. Своят билет за церемонията можете да вземете тук

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ