Dentsu и Toyota създават комуникационен бизнес алианс

Dentsu и Toyota създават комуникационен бизнес алианс

Рекламната група Dentsu и Toyota са постигнали споразумение за формиране на бизнес алианс и основаването на две компании за подобряването на комуникационната и дигиталната трансформация на автомобилния производител.

Двете фирми ще оперират в рамките на холдинг, в който Toyota притежава 66%, а Dentsu – останалите 34%. Съвместната им дейност ще започне през януари 2021 година, пише „Ройтерс“.

Двата основни фокуса са изготвяне на маркетинг стратегия за създаване на „изключително потребителско доверие“, както и дигитална трансформация и използване на данните за подобрение на взаимоотношенията с аудиторията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как се променят правилата за платеното паркиране в София?
Борисов: Нито Борисов, нито Пеевски може да си позволи да купува рафинерията
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Как ще се променят доходите ви след осигурителните промени през 2026 г.?
Диамантена брошка, изгубена от Наполеон при бягството му от Ватерло, се продаде за 4,4 милиона долара
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Шокиращи цени на месото отказват от щандовете и от гиросите купувачите в Гърция
Парлментът отхвърли ветото на президента върху промените, свързани с особения управител в "Лукойл"