Dentsu и Toyota създават комуникационен бизнес алианс

Реклама
Обновена 15:15ч., 16.09.2020
Рекламната група Dentsu и Toyota са постигнали споразумение за формиране на бизнес алианс и основаването на две компании за подобряването на комуникационната и дигиталната трансформация на автомобилния производител.
Двете фирми ще оперират в рамките на холдинг, в който Toyota притежава 66%, а Dentsu – останалите 34%. Съвместната им дейност ще започне през януари 2021 година, пише „Ройтерс“.
Двата основни фокуса са изготвяне на маркетинг стратегия за създаване на „изключително потребителско доверие“, както и дигитална трансформация и използване на данните за подобрение на взаимоотношенията с аудиторията.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Денят в цифри
България |За какво се споразумяха Китай и САЩ в Женева?
Компании |Проучване: Най-популярният плод в света е застрашен от климатичните промени
Свят |Може ли чревната флора да ни превърне в престъпници?
Наука и Здраве |The Times: ЕС и Великобритания ще представят пакт за отбрана тази седмица
Свят |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 12-ти до 18-ти май
Хороскоп |На днешната дата, 12 май. Световен ден на медицинските сестри
На днешната дата |Зеленски покани Путин да се срещне лично с него в Турция
Свят |Как умните лидери запазват най-ценните си кадри
Лидерство |Четири стратегии за разказване на истории, с които ще изградите лоялни последователи
Маркетинг |Туск обвини Русия за пожара на най-големия мол във Варшава
Свят |Устойчивост vs. икономика vs. енергия. Кой кого командва?
16-и зелен и енергиен форум |УЕФА предвижда промени в правилата за „милиметровите“ засади във футбола
Спорт |ADVERTORIAL

United Group International ще пусне в експлоатация ново оптично трасе, свързващо Гърция и Югоизточна Европа

Първо публично представяне на безплатния софтуер в помощ на хора, лишени от зрителни способности

Коментари
Няма въведени кометари.