Dentsu и Toyota създават комуникационен бизнес алианс

Dentsu и Toyota създават комуникационен бизнес алианс

Рекламната група Dentsu и Toyota са постигнали споразумение за формиране на бизнес алианс и основаването на две компании за подобряването на комуникационната и дигиталната трансформация на автомобилния производител.

Двете фирми ще оперират в рамките на холдинг, в който Toyota притежава 66%, а Dentsu – останалите 34%. Съвместната им дейност ще започне през януари 2021 година, пише „Ройтерс“.

Двата основни фокуса са изготвяне на маркетинг стратегия за създаване на „изключително потребителско доверие“, както и дигитална трансформация и използване на данните за подобрение на взаимоотношенията с аудиторията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

НАТО оборудва полски вятърен парк в Балтийско море със сензори и радари
Тръмп нареди да махнат от централни места в Белия дом портретите на Обама и Буш – баща и син
Усамотението – тайното оръжие на някои от най-интелигентните хора
Фалитите в Германия нарастват с най-бърз темп от октомври 2024 г.
България вече съхранява слънчева енергия в батерии
На днешната дата, 12 август. Рождениците днес
Медицинско списание отхвърли твърденията на Робърт Ф. Кенеди-младши за вредата от алуминия във ваксините
Президентът наложи вето на промените в Закона за държавната собственост