Dentsu и Toyota създават комуникационен бизнес алианс

Dentsu и Toyota създават комуникационен бизнес алианс

Рекламната група Dentsu и Toyota са постигнали споразумение за формиране на бизнес алианс и основаването на две компании за подобряването на комуникационната и дигиталната трансформация на автомобилния производител.

Двете фирми ще оперират в рамките на холдинг, в който Toyota притежава 66%, а Dentsu – останалите 34%. Съвместната им дейност ще започне през януари 2021 година, пише „Ройтерс“.

Двата основни фокуса са изготвяне на маркетинг стратегия за създаване на „изключително потребителско доверие“, както и дигитална трансформация и използване на данните за подобрение на взаимоотношенията с аудиторията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на ЕС одобриха предложението България да приеме еврото от 1 януари 2026 г.
The Guardian: Централите на слънце и вятър в Китай са с капацитет, колкото производство на ток в Турция и Индонезия
Ердоган: Тръмп се съгласи на преговори в Турция за Украйна с участието на Путин
Румънски евродепутат внесе вот на недоверие срещу Урсула фон дер Лайен
ЕС удължи санкциите срещу Русия, но не прие нов пакет
Парламентарната група на ДПС-ДПС официално се преименува на "Алианс за права и свободи"
Времето: Остава горещо, но от запад се задават валежи и градушки
Аятолах Али Хаменей: Иран удари тежък шамар на САЩ, те не спечелиха нищо от атаките си