Dentsu и Toyota създават комуникационен бизнес алианс

Dentsu и Toyota създават комуникационен бизнес алианс

Рекламната група Dentsu и Toyota са постигнали споразумение за формиране на бизнес алианс и основаването на две компании за подобряването на комуникационната и дигиталната трансформация на автомобилния производител.

Двете фирми ще оперират в рамките на холдинг, в който Toyota притежава 66%, а Dentsu – останалите 34%. Съвместната им дейност ще започне през януари 2021 година, пише „Ройтерс“.

Двата основни фокуса са изготвяне на маркетинг стратегия за създаване на „изключително потребителско доверие“, както и дигитална трансформация и използване на данните за подобрение на взаимоотношенията с аудиторията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операция "Паяжина": Как Украйна парализира стратегическата руска авиация?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 2 до 8 юни
Националистът Карол Навроцки е победителят в президентските избори в Полша
Преки високоскоростни влакове ще свързват Мюнхен, Милано и Рим от 2026 г.
На днешната дата, 2 юни. Ден на Христо Ботев и на загиналите за свободата и независимостта на България
Рафал Тшасковски с минимална преднина на балотажа в Полша
Фразите, по които може да познаете емоционално интелигентните лидери
Y-хромозомата – генетичният ключ към по-високия ръст при мъжете