Девет студентски отбора спечелиха награди на завършилата „Рекламна академия“ 2022

Девет студентски отбора спечелиха награди на завършилата „Рекламна академия“ 2022

С награждаване на студентските отбори завърши 9-ото издание на студентското състезание „Рекламна академия“ 2022. Девет от отборите, включващи студенти от Нов български университет, както и ментори (от рекламни агенции и от компании в ролята на клиент по проекта), се поздравиха с призове, присъдени от експертно жури. В оспорваната надпревара взеха участие близо 180 млади хора, които работиха в 7 различни сектора, а задачата им беше в рамките на 48 часа да разработят комуникационна кампания за пускане на пазара на нов продукт в съществуваща категория, по предварително зададен казус.  

За девета поредна година студентите на НБУ имаха възможност да участват пряко в създаването на комуникационна кампания по реален казус. Това води не само до придобиване на нови знания и умения в професията, но и до усъвършенстване на редица меки умения като работа в екип, представяне на идея, организация на времето и други“, коментира доц. д-р Кристиян Постаджиян, декан на Бакалавърски факултет в Нов български университет.

„Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет, Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Тя е иновативен за българското образование формат, който показва важността от тясната връзка между висшето образование у нас и бизнеса.

Ето и повече за победителите в „Рекламна академия“ 2022:

Големият победител тази година е отбор 9 в сектор „Лекарства без рецепта и хранителни добавки“ с ментори: Ралица Милчева, „Тева“ (БАР), Александър Братимиров, Human Agency, и Пресиян Кирилов, Together. Студентите разработиха творческа концепция за хапче за сън Chillpill. Първото хапче за сън под формата на DUO капсула с отложено освобождаване, която е easy-fix за моментите, в които искаш да се наспиш, за да продължиш.

Второто място отиде при отбор 17 в сектор „Козметика“ с ментори: Мина Добрева, Unilever (БАР), Жеко Богословов, guts&brainsDDB, и Самуил Петков, Noble Graphics (БАКА), които предложиха концепция за иновация и лансиране на нов продукт – натурален спрей-дезодорант против изпотяване, подходящ за всеки, независимо от пола – theNaturellas.

[[{"fid":"390673","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":451,"width":801,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Третата награда си поделиха 3 отбора:

Отбор 2 в сектор „Храни“ с ментори: Димитър Стаматов, „Белла“ (БАР),  Мартин Димитров, Nitram, и Юлия Колева, McCann Sofia (БАКА), разработиха творческа концепция за plant-based тип месни продукти от 100% растителни съставки GardenMeat, убеждавайки ни, че продуктите не са само за вегани и че наденичките могат да растат и на полето.

Отбор 14 в сектор „Газирани безалкохолни напитки“ с ментори: Радостина Гарибска, „Девин“ (БАР), Георги Златков, The Smarts, и Боби Петров, All Channels Communication (БАКА), представиха стратегия за лансиране на нов продукт Fizzкултура.

[[{"fid":"390674","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":451,"width":802,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Отбор 7 в сектор „Бира“, който традиционно е сред най-желаните от участниците. Студентите разработиха кампания за първия български крафт сайдер КЛИК със слоган „Кликваме си чудесно“. Техни ментори бяха Михаил Великов, „Каменица“ (БАР), Димитър С. Стефанов, Wunderman Thompson Sofia, и Алекс Милов, guts&brainsDDB (БАКА).

[[{"fid":"390675","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":568,"width":803,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Журито присъди и четири специални награди:

- за „Стратегия“ на отбор 4  в сектор „Храни“ с ментори Стефана Лазарова, „Белла“ (БАР), Милко Стоянов, KIWI, и Костадин Крантев, New Moment New Ideas (БАКА), за проекта „Свежар“;

- за „Име на продукт“; на отбор 13 в сектор „Газирани безалкохолни напитки“ с ментори Радостина Гарибска, „Девин“ (БАР), Светослав Тодоров, McCann Sofia, и  Боби Петров, All Channels Communication (БАКА), за проекта „Гъдел“; и на отбор 18 в сектор „Козметика“ с ментори Мина Добрева, Unilever (БАР), Жеко Богословов, guts&brainsDDB, и Самуил Петков, Noble Graphics (БАКА), за проекта „Пръскай“;

- за „Презентация“ на отбор 12 в сектор „Вода“ с ментори Славица Аджич, „Девин“ (БАР), Ангел Искрев, proof., и Елисавета Търпанова, Interpartners (БАКА), за проекта „Рахат“.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.
Слънце и жега: Термометрите удрят 42° във вторник
Най-опасният престъпник на Еквадор беше предаден на властите в САЩ
Петролът поевтинява на фона на опасенията от задаваща се търговска война между САЩ и ЕС
Четири неща, които всяка B2B марка трябва да прави