Девет студентски отбора спечелиха награди на завършилата „Рекламна академия“ 2022

Девет студентски отбора спечелиха награди на завършилата „Рекламна академия“ 2022

Девет студентски отбора спечелиха награди на завършилата „Рекламна академия“ 2022

С награждаване на студентските отбори завърши 9-ото издание на студентското състезание „Рекламна академия“ 2022. Девет от отборите, включващи студенти от Нов български университет, както и ментори (от рекламни агенции и от компании в ролята на клиент по проекта), се поздравиха с призове, присъдени от експертно жури. В оспорваната надпревара взеха участие близо 180 млади хора, които работиха в 7 различни сектора, а задачата им беше в рамките на 48 часа да разработят комуникационна кампания за пускане на пазара на нов продукт в съществуваща категория, по предварително зададен казус.  

За девета поредна година студентите на НБУ имаха възможност да участват пряко в създаването на комуникационна кампания по реален казус. Това води не само до придобиване на нови знания и умения в професията, но и до усъвършенстване на редица меки умения като работа в екип, представяне на идея, организация на времето и други“, коментира доц. д-р Кристиян Постаджиян, декан на Бакалавърски факултет в Нов български университет.

„Рекламна академия“ е тристранен проект на Нов български университет, Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Тя е иновативен за българското образование формат, който показва важността от тясната връзка между висшето образование у нас и бизнеса.

Ето и повече за победителите в „Рекламна академия“ 2022:

Големият победител тази година е отбор 9 в сектор „Лекарства без рецепта и хранителни добавки“ с ментори: Ралица Милчева, „Тева“ (БАР), Александър Братимиров, Human Agency, и Пресиян Кирилов, Together. Студентите разработиха творческа концепция за хапче за сън Chillpill. Първото хапче за сън под формата на DUO капсула с отложено освобождаване, която е easy-fix за моментите, в които искаш да се наспиш, за да продължиш.

Второто място отиде при отбор 17 в сектор „Козметика“ с ментори: Мина Добрева, Unilever (БАР), Жеко Богословов, guts&brainsDDB, и Самуил Петков, Noble Graphics (БАКА), които предложиха концепция за иновация и лансиране на нов продукт – натурален спрей-дезодорант против изпотяване, подходящ за всеки, независимо от пола – theNaturellas.

[[{"fid":"390673","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":451,"width":801,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Третата награда си поделиха 3 отбора:

Отбор 2 в сектор „Храни“ с ментори: Димитър Стаматов, „Белла“ (БАР),  Мартин Димитров, Nitram, и Юлия Колева, McCann Sofia (БАКА), разработиха творческа концепция за plant-based тип месни продукти от 100% растителни съставки GardenMeat, убеждавайки ни, че продуктите не са само за вегани и че наденичките могат да растат и на полето.

Отбор 14 в сектор „Газирани безалкохолни напитки“ с ментори: Радостина Гарибска, „Девин“ (БАР), Георги Златков, The Smarts, и Боби Петров, All Channels Communication (БАКА), представиха стратегия за лансиране на нов продукт Fizzкултура.

[[{"fid":"390674","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":451,"width":802,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Отбор 7 в сектор „Бира“, който традиционно е сред най-желаните от участниците. Студентите разработиха кампания за първия български крафт сайдер КЛИК със слоган „Кликваме си чудесно“. Техни ментори бяха Михаил Великов, „Каменица“ (БАР), Димитър С. Стефанов, Wunderman Thompson Sofia, и Алекс Милов, guts&brainsDDB (БАКА).

[[{"fid":"390675","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":568,"width":803,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]

Журито присъди и четири специални награди:

- за „Стратегия“ на отбор 4  в сектор „Храни“ с ментори Стефана Лазарова, „Белла“ (БАР), Милко Стоянов, KIWI, и Костадин Крантев, New Moment New Ideas (БАКА), за проекта „Свежар“;

- за „Име на продукт“; на отбор 13 в сектор „Газирани безалкохолни напитки“ с ментори Радостина Гарибска, „Девин“ (БАР), Светослав Тодоров, McCann Sofia, и  Боби Петров, All Channels Communication (БАКА), за проекта „Гъдел“; и на отбор 18 в сектор „Козметика“ с ментори Мина Добрева, Unilever (БАР), Жеко Богословов, guts&brainsDDB, и Самуил Петков, Noble Graphics (БАКА), за проекта „Пръскай“;

- за „Презентация“ на отбор 12 в сектор „Вода“ с ментори Славица Аджич, „Девин“ (БАР), Ангел Искрев, proof., и Елисавета Търпанова, Interpartners (БАКА), за проекта „Рахат“.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ