Един запомнящ се герой от най-скъпото рекламно време на САЩ

Финалът на американската футболна лига Супербоул 2017 приближава на 5 февруари и компаниите се надпреварват за внимание, представяйки в YouTube скъпо изработените си реклами, които ще излъчат по време на него. Една от тях е с доста запомнящ се герой...

Мистър Клийн е анимационен мъж, който танцува и чисти в секси стил. Той е герой в новата реклама на препарата за почистване Mr. Clean в Щатите, предлаган на пазара от Procter & Gamble. И докато някои наблюдатели в социални мрежи смятат, че рекламата не е особено оригинална, даже е малко странна, други, предимно дами я харесват, а трети коментират, че определено ще се запомни и отличи, на фона на конкуренцията от десетки други реклами, излъчени на финала Супербоул. 

Видеото е дело на агенция Leo Burnett Торното. "Трябва да обичаш мъж, който чисти", посочва посланието в края. Какво мислите? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата 26 юли. Имен ден празнуват Параскева, Парашкева
Нова епизод: Черният леопард забелязан до шуменския кв. „Мътница“, местните жители са предупредени
Китай е създал най-големия кристал за лазерно оръжие в космоса
Времето: Червени и оранжеви кодове за високи температури в цялата страна
Китайският премиер предложи международна организация за сътрудничество в изкуствения интелект
Учени: Мит е препоръката да се правят по 10 000 крачки на ден, достатъчни са 7000
На фокус следващата седмица: Време за сделки
Зеленски ще иска помощ от Европа за възнагражденията на украинските войници