Един запомнящ се герой от най-скъпото рекламно време на САЩ
Финалът на американската футболна лига Супербоул 2017 приближава на 5 февруари и компаниите се надпреварват за внимание, представяйки в YouTube скъпо изработените си реклами, които ще излъчат по време на него. Една от тях е с доста запомнящ се герой...
Мистър Клийн е анимационен мъж, който танцува и чисти в секси стил. Той е герой в новата реклама на препарата за почистване Mr. Clean в Щатите, предлаган на пазара от Procter & Gamble. И докато някои наблюдатели в социални мрежи смятат, че рекламата не е особено оригинална, даже е малко странна, други, предимно дами я харесват, а трети коментират, че определено ще се запомни и отличи, на фона на конкуренцията от десетки други реклами, излъчени на финала Супербоул.
Видеото е дело на агенция Leo Burnett Торното. "Трябва да обичаш мъж, който чисти", посочва посланието в края. Какво мислите?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.