Един запомнящ се герой от най-скъпото рекламно време на САЩ


Финалът на американската футболна лига Супербоул 2017 приближава на 5 февруари и компаниите се надпреварват за внимание, представяйки в YouTube скъпо изработените си реклами, които ще излъчат по време на него. Една от тях е с доста запомнящ се герой...

Мистър Клийн е анимационен мъж, който танцува и чисти в секси стил. Той е герой в новата реклама на препарата за почистване Mr. Clean в Щатите, предлаган на пазара от Procter & Gamble. И докато някои наблюдатели в социални мрежи смятат, че рекламата не е особено оригинална, даже е малко странна, други, предимно дами я харесват, а трети коментират, че определено ще се запомни и отличи, на фона на конкуренцията от десетки други реклами, излъчени на финала Супербоул. 

Видеото е дело на агенция Leo Burnett Торното. "Трябва да обичаш мъж, който чисти", посочва посланието в края. Какво мислите? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото