Един запомнящ се герой от най-скъпото рекламно време на САЩ


Финалът на американската футболна лига Супербоул 2017 приближава на 5 февруари и компаниите се надпреварват за внимание, представяйки в YouTube скъпо изработените си реклами, които ще излъчат по време на него. Една от тях е с доста запомнящ се герой...

Мистър Клийн е анимационен мъж, който танцува и чисти в секси стил. Той е герой в новата реклама на препарата за почистване Mr. Clean в Щатите, предлаган на пазара от Procter & Gamble. И докато някои наблюдатели в социални мрежи смятат, че рекламата не е особено оригинална, даже е малко странна, други, предимно дами я харесват, а трети коментират, че определено ще се запомни и отличи, на фона на конкуренцията от десетки други реклами, излъчени на финала Супербоул. 

Видеото е дело на агенция Leo Burnett Торното. "Трябва да обичаш мъж, който чисти", посочва посланието в края. Какво мислите? 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Съд в САЩ разпореди на Министерството на правосъдието да разсекрети материали по „делото Епстийн“
Премиерът: Евромонетите ще носят български национални символи и ще платежно средство в цяла Европа
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
Скромните лидери са най-ефективни
Почина Франк Гери – една от суперзвездите на световната архитектура
Времето: Дъждът бавно отстъпва, но остава облачно
The Wall Street Journal: Белият дом е обезпокоен от сделката за придобиване от Netflix на Warner Bros.
Потребителската кошница поскъпва: ДКСБТ отчита ръст в цените на основни храни