Сталоун и Крис Рок в рекламния дебют на Facebook на „Супербоул“
Социалната мрежа Facebook показа първи тийзъри към краткия филм, с който ще дебютира като рекламодател на финала на Националната футболна лига на САЩ, известна още като „Супербоул“ идната неделя.
Главните герои в сюжета са актьорите Силвестър Сталоун и Крис Рок, а видеото е продължение на кампанията „Повече заедно“, стартирана през май 2019-а, с цел популяризиране на услугата „Фейсбук Групи“. За Антонио Лучо това е първият голям рекламен проект на позицията главен маркетинг директор.
В социалните мрежи Сталоун издаде, че мястото на снимките е в близост до статуята на Роки, в американския град Филаделфия. „Беше фантастично да работя с Крис Рок. Разбирахме се чудесно. Facebook се справи супер с продуцирането и ще бъде изключително забавно на „Супербоул“, написа той. Лучо споделя, че причината за публикацията е вълнението на актьора, тъй като обстановката на снимачната площадка много напомнила за ролята на Роки Балбоа.
На стадион “Hard Rock” в Маями, където се провежда дългоочакваното състезание, реклами ще излъчат още Доналд Тръмп и Майкъл Блумбърг, като част от предизборната си кампания, както и Coca-Cola, Audi, Doritos, Kia, Hyundai, Heinz, Snickers, Pop-Tarts и редица други брандове. При последното издание близо 100 млн. души бяха пред екраните. Това е и основната причина телевизия Fox да продава 30-секундни спотове за над 5 млн. долара всеки.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.