Фотогалерия: Covid-криейтивите, които никой не очакваше
Пандемията от новия коронавирус не подмина и рекламните кампании на брандовете, голяма част от които бяха преждевременно прекратени, за да бъдат заменени с такива в контекста на събитията. Голяма част от компаниите показаха отговорност към потребителите си с призиви да се придържат към рестрикциите на властите, за да съхранят физическото си здраве.
Вижте в галерията ретроспекция с 12 от спонтанно възникналите по темата криейтиви!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Германският външен министър се развежда след 17-годишен брак
Свят |
Обновена 11:00ч., 23.11.2024
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
България |
Обновена 10:45ч., 23.11.2024
Радев пред българите в Сингапур: Ако развием икономическото сътрудничество, посолство ще е следващият ход
България |
Обновена 10:30ч., 23.11.2024
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Свят |
Обновена 10:00ч., 23.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 23.11.2024
Скуката – тайната съставка на успеха
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 23.11.2024
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Маркетинг |
Обновена 01:11ч., 23.11.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 23.11.2024
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Свят |
Обновена 18:15ч., 22.11.2024
Хроничният стрес има четири лица
Техники за успех |
Обновена 00:12ч., 15.11.2018
Германия стартира най-голямата болнична реформа в историята си
Свят |
Обновена 17:25ч., 22.11.2024
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.
Бизнес |
Обновена 08:30ч., 23.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.