Фотогалерия: Covid-криейтивите, които никой не очакваше

„Да останеш у дома със семейството си ще опази живота ти“, казват от Nissan.Рекламна агенция: AB/TBWA, Египет /AdsoftheWorld

Пандемията от новия коронавирус не подмина и рекламните кампании на брандовете, голяма част от които бяха преждевременно прекратени, за да бъдат заменени с такива в контекста на събитията. Голяма част от компаниите показаха отговорност към потребителите си с призиви да се придържат към рестрикциите на властите, за да съхранят физическото си здраве.

Вижте в галерията ретроспекция с 12 от спонтанно възникналите по темата криейтиви!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Главнокомандващият Въоръжените сили на Украйна: Русия изпраща по 9000 допълнителни войници на месец
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
Правителството одобри създаването на "Магазин за хората"
Кремъл определи като „конструктивни“ продължилите 3 часа разговори между Путин и Уиткоф
Германия подготвя фонд от 100 милиарда евро за инвестиции в стратегически активи
Истинската причина за прегаряне, за която никой не говори
Австралия препоръчва ефективен метод за намаляване на консумацията на алкохол
Производител на дрехи отчете скок на акциите си след като Тръмп похвали спорна реклама на джинси