#GirlPower: Най-вдъхновяващите кампании за 8 март

#GirlPower: Най-вдъхновяващите кампании за 8 март

Редица световноизвестни марки решиха да отбележат Международния ден на жената със специални кампании. Основният фокус в повечето от тях бяха силата на женския дух и равнопоставеността с мъжкия пол. Вижте три от тях!

Apple

Агенция: TBWA

Компютърът Mac е един от задължителните аксесоари в ежедневието на успешните жени, показва този спот, на фона на песента на Бионсе “Flawless”. Сред лицата на поредицата от представени снимки са Лейди Гага, Алиша Кийс, Меган Рапин и Оливия Уайлд.

 

Levi’s

Агенция: AKQA

Около 8 март емблематичната модна марка Levi’s традиционно представя историите на вдъхновяващи жени от различни части на света в кампанията си #IShapeMyWorld. Тaзи година са подбрани 4 дами – продуцентка, журналистка, програмистка и скейтърка – които да разкажат повече за предизвикателствата в кариерата си.

TED

Агенция: Chimney

В кампанията си TED илюстрира ключов фрагмент от речта на един от лекторите си, Решма Сауджани, на тема „Учете момичетата на смелост, а не на съвършенство“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Мерц: Европа не е във война, но вече не е в мир с Русия
Тръмп и Нетаняху се договориха за план за прекратяване на войната в Газа, подкрепата на „Хамас“ е под въпрос
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Караджов за искания подкуп от шофьори на Роби Уилямс: Случаят е срам и позор
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия
Гейминг гигантът EA става частна компания в мегасделка за 55 млрд. долара
Времето: Слънчево и ветровито, на североизток със следобедни валежи