#GirlPower: Най-вдъхновяващите кампании за 8 март

#GirlPower: Най-вдъхновяващите кампании за 8 март

Редица световноизвестни марки решиха да отбележат Международния ден на жената със специални кампании. Основният фокус в повечето от тях бяха силата на женския дух и равнопоставеността с мъжкия пол. Вижте три от тях!

Apple

Агенция: TBWA

Компютърът Mac е един от задължителните аксесоари в ежедневието на успешните жени, показва този спот, на фона на песента на Бионсе “Flawless”. Сред лицата на поредицата от представени снимки са Лейди Гага, Алиша Кийс, Меган Рапин и Оливия Уайлд.

 

Levi’s

Агенция: AKQA

Около 8 март емблематичната модна марка Levi’s традиционно представя историите на вдъхновяващи жени от различни части на света в кампанията си #IShapeMyWorld. Тaзи година са подбрани 4 дами – продуцентка, журналистка, програмистка и скейтърка – които да разкажат повече за предизвикателствата в кариерата си.

TED

Агенция: Chimney

В кампанията си TED илюстрира ключов фрагмент от речта на един от лекторите си, Решма Сауджани, на тема „Учете момичетата на смелост, а не на съвършенство“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тази революционна технология трансформира електронната търговия
Акционерите на Warner Bros. гласуваха против изплащане на 52 млн. долара на изпълнителния директор
Експортът на турската отбранителна индустрия достига близо $3 млрд. от началото на годината
На днешната дата, 5 юни. Световeн ден на околната среда
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Не купувайте нищо, което не разбирате: Най-добрите мисли, посветени на инвестициите