Първата автомобилна реклама, направена изцяло от вкъщи

Първата автомобилна реклама, направена изцяло от вкъщи

За рекламистите борбата с пандемията от COVID-19 е поредното предизвикателство, през което успешно да преведат брандовете, доверили им комуникацията с потребителите си. Доказателство за това е арабското подразделение на Ogilvy, което подготви за Honda реклама изцяло от вкъщи.

Близките кадри в началото на 35-секундния спот, посветен на новия модел Civic, заблуждават за реалните размери на автомобила, който впоследствие се оказва голям, колкото детска играчка.

„Това може да е първата автомобилна реклама, написана, режисирана, обработена и гледана изцяло от вкъщи“, се изписва във видеото. Накрая японският автомобилен производител призовава всички да останат вкъщи до момента, в който всички ще могат да шофират отново. Вижте на цял екран!

[[{"fid":"351979","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":""},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":""}},"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]

Видео: Ads of the World

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
Цитат на деня
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор