Първата автомобилна реклама, направена изцяло от вкъщи

Първата автомобилна реклама, направена изцяло от вкъщи

За рекламистите борбата с пандемията от COVID-19 е поредното предизвикателство, през което успешно да преведат брандовете, доверили им комуникацията с потребителите си. Доказателство за това е арабското подразделение на Ogilvy, което подготви за Honda реклама изцяло от вкъщи.

Близките кадри в началото на 35-секундния спот, посветен на новия модел Civic, заблуждават за реалните размери на автомобила, който впоследствие се оказва голям, колкото детска играчка.

„Това може да е първата автомобилна реклама, написана, режисирана, обработена и гледана изцяло от вкъщи“, се изписва във видеото. Накрая японският автомобилен производител призовава всички да останат вкъщи до момента, в който всички ще могат да шофират отново. Вижте на цял екран!

[[{"fid":"351979","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":""},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":""}},"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]

Видео: Ads of the World

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?