Първата автомобилна реклама, направена изцяло от вкъщи
За рекламистите борбата с пандемията от COVID-19 е поредното предизвикателство, през което успешно да преведат брандовете, доверили им комуникацията с потребителите си. Доказателство за това е арабското подразделение на Ogilvy, което подготви за Honda реклама изцяло от вкъщи.
Близките кадри в началото на 35-секундния спот, посветен на новия модел Civic, заблуждават за реалните размери на автомобила, който впоследствие се оказва голям, колкото детска играчка.
„Това може да е първата автомобилна реклама, написана, режисирана, обработена и гледана изцяло от вкъщи“, се изписва във видеото. Накрая японският автомобилен производител призовава всички да останат вкъщи до момента, в който всички ще могат да шофират отново. Вижте на цял екран!
[[{"fid":"351979","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":""},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":""}},"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]
Видео: Ads of the World
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.