Jeep свали по неволя рекламата си от „Супербоул“


Jeep реши незабавно да постави на пауза рекламата си, дебютирала на тазгодишното издание на „Супербоул“ преди броени дни. Причината е, че рекламното лице от нея – Брус Спрингстийн, бе задържан заради шофиране в нетрезво състояние. 

„Би било неподходящо да коментираме подробности по въпрос, за който само сме чели и не можем да се обосновем“, обясни за CNBC говорител на Jeep. „Но също така е редно да спрем рекламата си, докато се установят действителните факти“, добави още той. 

Арестът на Спрингстийн бе потвърден от Министерството на вътрешните работи на САЩ. На 7 февруари, по време на финала на първенството на Националната футболна лига Jeep, която е дъщерна компания на Stellantis, излъчи двуминутно видео с участието на певеца. Не е ясно дали то е било планирано да се излъчва в телевизионен ефир, но вече не е достъпно в профила на автомобилния бранд в YouTube.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Преговорите са много близо до реален резултат
Управителят на БНБ: Държавата има опора, дори когато политиката е в криза
Германското министерство на отбраната нарече стратегията за национална сигурност на САЩ „документ за развод“
Financial Times: Мошеници доказват с AI „автентичност“ на произведения на изкуството през застрахователи
Димитър Манолов: Имаше по-добри възможности за бюджетно решение
Типове поведение, които обезсмислят титлата „лидер“
Дания недоволства от избора на Тръмп на пратеник, подкрепящ американския суверенитет над Гренландия
Япония се готви да възобнови дейността на най-голямата атомна електроцентрала в света близо 15 години след Фукушима