Jeep свали по неволя рекламата си от „Супербоул“


Jeep реши незабавно да постави на пауза рекламата си, дебютирала на тазгодишното издание на „Супербоул“ преди броени дни. Причината е, че рекламното лице от нея – Брус Спрингстийн, бе задържан заради шофиране в нетрезво състояние. 

„Би било неподходящо да коментираме подробности по въпрос, за който само сме чели и не можем да се обосновем“, обясни за CNBC говорител на Jeep. „Но също така е редно да спрем рекламата си, докато се установят действителните факти“, добави още той. 

Арестът на Спрингстийн бе потвърден от Министерството на вътрешните работи на САЩ. На 7 февруари, по време на финала на първенството на Националната футболна лига Jeep, която е дъщерна компания на Stellantis, излъчи двуминутно видео с участието на певеца. Не е ясно дали то е било планирано да се излъчва в телевизионен ефир, но вече не е достъпно в профила на автомобилния бранд в YouTube.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Politico: България и още 5 страни от ЕС блокират предложения на ЕК за санкции срещу Израел
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
Фон дер Лайен обещала на Тръмп ЕС по-бързо да спре да купува руски петрол и газ
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Зеленски обяви ръст на учителските заплати и студентските стипендии въпреки войната