„Бъдете по-добри!“ – коледната реклама на John Lewis
Една от най-чаканите коледни реклами, тази на John Lewis и Waitrose, най-после е тук, за да обедини отново хората около празничния дух, въпреки извънредната обстановка.
Тази година фокусът не е раздаването на подаръци, поне не материални такива – вместо това, брандовете призовават потребителите единствено да предадат нататък, към околните, частичка от добрината си, за да се получи една верижна реакция от приятни емоции.
От John Lewis имат идея и как точно това да се случи – освен чрез малките мили жестове към другите, е възможно и с участието в благотворителни инициативи. Брандът призовава аудиторията да дари средства на организациите Home-Start и FareShare, ангажирани с подпомагането на над 100 хил. семейства в нужда във Великобритания.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.