„Бъдете по-добри!“ – коледната реклама на John Lewis


Една от най-чаканите коледни реклами, тази на John Lewis и Waitrose, най-после е тук, за да обедини отново хората около празничния дух, въпреки извънредната обстановка.

Тази година фокусът не е раздаването на подаръци, поне не материални такива – вместо това, брандовете призовават потребителите единствено да предадат нататък, към околните, частичка от добрината си, за да се получи една верижна реакция от приятни емоции.

От John Lewis имат идея и как точно това да се случи – освен чрез малките мили жестове към другите, е възможно и с участието в благотворителни инициативи. Брандът призовава аудиторията да дари средства на организациите Home-Start и FareShare, ангажирани с подпомагането на над 100 хил. семейства в нужда във Великобритания.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Вучич е „разочарован“ от краткосрочната сделка за газ, преложена на Сърбия от Русия
Как да накарате другите да ви харесат на мига
„Ще бъде наистина лошо“: Страхове от спукване на AI балон тресат Силициевата долина
Lee затвърждава авторитета си в денима с кампания за новото поколение (Видео)
На днешната дата, 12 октомври. Рождениците днес
Съдят Apple за използване на защитени с авторски права книги за обучение на Apple Intelligence
Зеленски и Тръмп обсъдиха укрепването на противовъздушната отбрана и подкрепата за Украйна
„Монахът войн“ на Макрон се готви за бюджетна битка