Макдоналдс се пошегува с модните тенденции


След „еспресо облеклото“ на Dunkin Donuts и шапката във форма на кофа на KFC, дойде ред и на Макдоналдс да се пошегува с модните трендове. От лондонското подразделение на рекламна агенция Leo Burnett измислиха Schnuggs – фалшива линия дрехи, чрез която да промотират лимитираната серия пикантни пилешки хапки на веригата за бързо хранене. Името ѝ е съчетание на част от буквите в Spicy Chicken McNuggets (пикантни пилешки хапки).

20-секундният спот много прилича на видеата, с които луксозните модни брандове показват новите си предложения на публиката (млади лица с неутрален поглед и понякога особени пози на тялото), и е насочен към младежите на възраст между 16 и 24. В социалните мрежи се появиха спонсорирани публикации на тийнейджъри, носещи Schnuggs, а в Snapchat специален филтър позволява лицето на всеки да се превърне в огнедишащ пикантен McNugget.

Макар че основната таргет група за кампанията на Макдоналдс не се информира основно от вестници, и в тях от екипа на агенцията разположиха реклами, според които хапките са толкова пикантни, че правят дупки в хартията. Те ще могат да бъдат опитани от всеки посетител на ресторант от веригата на територията на Великобритания до 24 септември.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Правителството предложи Румен Спецов за особен търговски представител в „Лукойл Нефтохим“
САЩ започват голяма военна операция „Южно копие“ срещу латиномериканските наркокартели
Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Ваксината срещу варицела влиза в задължителния календар
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Борисов: България може още днес да получи дерогация за санкциите срещу руския петрол
Мафията в TikTok: Как престъпните групировки използват социалните мрежи за набиране на кадри?
Икономиката на България с ръст от 3,2% през третото тримесечие