Макдоналдс се пошегува с модните тенденции
След „еспресо облеклото“ на Dunkin Donuts и шапката във форма на кофа на KFC, дойде ред и на Макдоналдс да се пошегува с модните трендове. От лондонското подразделение на рекламна агенция Leo Burnett измислиха Schnuggs – фалшива линия дрехи, чрез която да промотират лимитираната серия пикантни пилешки хапки на веригата за бързо хранене. Името ѝ е съчетание на част от буквите в Spicy Chicken McNuggets (пикантни пилешки хапки).
20-секундният спот много прилича на видеата, с които луксозните модни брандове показват новите си предложения на публиката (млади лица с неутрален поглед и понякога особени пози на тялото), и е насочен към младежите на възраст между 16 и 24. В социалните мрежи се появиха спонсорирани публикации на тийнейджъри, носещи Schnuggs, а в Snapchat специален филтър позволява лицето на всеки да се превърне в огнедишащ пикантен McNugget.
Макар че основната таргет група за кампанията на Макдоналдс не се информира основно от вестници, и в тях от екипа на агенцията разположиха реклами, според които хапките са толкова пикантни, че правят дупки в хартията. Те ще могат да бъдат опитани от всеки посетител на ресторант от веригата на територията на Великобритания до 24 септември.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.