"Не за теб" - новата маркетинг инициатива на Audi в САЩ

С нова маркетингова кампания автомобилният производител Audi се заема да убеди подходящата аудитория в САЩ, че електромобилите са добър избор за нея и че преди да ги избере, тя просто трябва да преодолее предразсъдъците си.

Видео рекламата в центъра на кампанията е озаглавена "Не за теб", а в кадрите се вижда млад мъж, който си мисли, че електромобилът не е за него, защото... няма достатъчно зарядни станции наоколо, защото колата не може да развива бърза скорост или поради други причини. "Смятате, че електрическото не е за Вас? Помислете отново!", предизвиква автомобилният производител, като по този начин се присъединява към общата вълна на преход към екологичния личен авто превоз. 

Audi стартира кампанията в навечерието на предстоящото лансиране на своите електрически коли в САЩ през май 2019 г. Германската компания предвижда една трета от всички нейни нови модели за САЩ да бъдат електрифицирани до 2025 г.

Новата национална маркетингова инициатива включва освен рекламата, и образователно онлайн видео на име "Range Tranquility", което разказва как Audi работи да преодолее трвожността на потребителите и любителите на бранда си към използването на електромобили. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Тръмп настоя за прекратяване на огъня между Камбоджа и Тайланд