"Не за теб" - новата маркетинг инициатива на Audi в САЩ

С нова маркетингова кампания автомобилният производител Audi се заема да убеди подходящата аудитория в САЩ, че електромобилите са добър избор за нея и че преди да ги избере, тя просто трябва да преодолее предразсъдъците си.

Видео рекламата в центъра на кампанията е озаглавена "Не за теб", а в кадрите се вижда млад мъж, който си мисли, че електромобилът не е за него, защото... няма достатъчно зарядни станции наоколо, защото колата не може да развива бърза скорост или поради други причини. "Смятате, че електрическото не е за Вас? Помислете отново!", предизвиква автомобилният производител, като по този начин се присъединява към общата вълна на преход към екологичния личен авто превоз. 

Audi стартира кампанията в навечерието на предстоящото лансиране на своите електрически коли в САЩ през май 2019 г. Германската компания предвижда една трета от всички нейни нови модели за САЩ да бъдат електрифицирани до 2025 г.

Новата национална маркетингова инициатива включва освен рекламата, и образователно онлайн видео на име "Range Tranquility", което разказва как Audi работи да преодолее трвожността на потребителите и любителите на бранда си към използването на електромобили. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
На днешната дата, 19 август. Рождениците днес
Защо българските звезди избират България? – 2
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Папка за работата на Караганева е предадена в ДАНС преди седмици
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите