Променете тона на рекламите, поколението Z иска забава

Променете тона на рекламите, поколението Z иска забава

Потребителите от поколението Z искат забавни и вълнуващи реклами, които да им помогнат да запълнят часовете, прекарани вкъщи, по време на пандемията. Това показват данни на агенцията за проучване на пазара Magid, цитирани от Marketing Dive.

Маркетолозите, чийто основен таргет са най-младите, могат да ги разсеят чрез внедряването на забавни сюжети в комуникационните си кампании. Други фактори, които биха искали да забележат те в рекламите, също са свързани със силните усещания – това са романтиката, вълнението и уплахата.

Поколението Z се интересува и от начините, по които компаниите помагат на другите в рамките на кризата. В допълнение проучване на Асоциацията на рекламните агенции в Америка от средата на месец март показва, че 63% от респондентите на възраст между 18 и 24 години смятат, че в тези условия служителите трябва да получат платен отпуск за времето, в което не са на работа.

Хората се уморяват все повече от това да слушат за пандемията. Интересът към новините за новия коронавирус скочи в средата на март, а впоследствие започна да намалява, сочи платформата Taboola. Този признак е индикатор за маркетолозите да променят тона на рекламите си, преминавайки към по-традиционно съдържание, което все още има предвид проблемите на общественото здраве, докато карантинните мерки се отхлабват.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Токсичен облак от хлор блокира 150 000 души в домовете им, близо до Барселона
Командващия британския Кралски флот е подал оставка заради връзка с подчинен
Изненадващо прост метод за разрешаване на конфликти на работното място
Премиерът: Неприемливо е Радев да чертае политическия си проект в електорална надпревара с "Възраждане"
Макрон, Мерц, Стармър и Туск отидоха в Киев, за да покажат "непоколебима" подкрепа за Украйна
Радев: По-важно от напрежението в Европа, е напрежението в България
Наталия Киселова: Въпросът за референдума за еврото е спорен
Устойчивост vs. икономика vs. енергия. Кой кого командва?