Променете тона на рекламите, поколението Z иска забава

Променете тона на рекламите, поколението Z иска забава

Потребителите от поколението Z искат забавни и вълнуващи реклами, които да им помогнат да запълнят часовете, прекарани вкъщи, по време на пандемията. Това показват данни на агенцията за проучване на пазара Magid, цитирани от Marketing Dive.

Маркетолозите, чийто основен таргет са най-младите, могат да ги разсеят чрез внедряването на забавни сюжети в комуникационните си кампании. Други фактори, които биха искали да забележат те в рекламите, също са свързани със силните усещания – това са романтиката, вълнението и уплахата.

Поколението Z се интересува и от начините, по които компаниите помагат на другите в рамките на кризата. В допълнение проучване на Асоциацията на рекламните агенции в Америка от средата на месец март показва, че 63% от респондентите на възраст между 18 и 24 години смятат, че в тези условия служителите трябва да получат платен отпуск за времето, в което не са на работа.

Хората се уморяват все повече от това да слушат за пандемията. Интересът към новините за новия коронавирус скочи в средата на март, а впоследствие започна да намалява, сочи платформата Taboola. Този признак е индикатор за маркетолозите да променят тона на рекламите си, преминавайки към по-традиционно съдържание, което все още има предвид проблемите на общественото здраве, докато карантинните мерки се отхлабват.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция забрани пушенето на плажове, автобусни спирки, паркове и други места
20% от българите са с прекъснати здравноосигурителни права
Германските социалдемократи обсъждат дали да предложат забрана на партията "Алтернатива за Германия"
Арести в Белград след протеста с искане за предсрочни парламентарни избори
Властта не очаква вотът на недоверие да бъде успешен
Запрянов: Увеличените усилия за отбрана ще дойдат от европейските инструменти
Украйна възнамерява да излезе от Отавската конвенция за забрана на противопехотните мини
На днешната дата, 29 юни. Петровден