Променете тона на рекламите, поколението Z иска забава

Променете тона на рекламите, поколението Z иска забава

Потребителите от поколението Z искат забавни и вълнуващи реклами, които да им помогнат да запълнят часовете, прекарани вкъщи, по време на пандемията. Това показват данни на агенцията за проучване на пазара Magid, цитирани от Marketing Dive.

Маркетолозите, чийто основен таргет са най-младите, могат да ги разсеят чрез внедряването на забавни сюжети в комуникационните си кампании. Други фактори, които биха искали да забележат те в рекламите, също са свързани със силните усещания – това са романтиката, вълнението и уплахата.

Поколението Z се интересува и от начините, по които компаниите помагат на другите в рамките на кризата. В допълнение проучване на Асоциацията на рекламните агенции в Америка от средата на месец март показва, че 63% от респондентите на възраст между 18 и 24 години смятат, че в тези условия служителите трябва да получат платен отпуск за времето, в което не са на работа.

Хората се уморяват все повече от това да слушат за пандемията. Интересът към новините за новия коронавирус скочи в средата на март, а впоследствие започна да намалява, сочи платформата Taboola. Този признак е индикатор за маркетолозите да променят тона на рекламите си, преминавайки към по-традиционно съдържание, което все още има предвид проблемите на общественото здраве, докато карантинните мерки се отхлабват.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кюрдската работническа партия (ПКК) изтегля силите си от Турция в Северен Ирак и призовава за законови мерки за мир
Румъния загуби €7 млрд. от Плана за възстановяване
Доналд Тръмп увеличава митата за канадски стоки с още 10 процента
Бразилия и САЩ започват търговски преговори след срещата между Лула и Тръмп в Малайзия
На гара, в музей, църква и затвор: нидерландците гласуват на уникални места
SoftBank одобри останалите 22,5 милиарда долара от инвестицията си в OpenAI
Doritos организира телетон в стил 80-те за последния сезон на „Stranger Things“
Учени: Има връзка между здравето на зъбите и риска от инсулт