„Порше“ се завърна на „Супербоул“ след 23 години

Немският производител на луксозни автомобили „Порше“ се появи на „Супербоул“ отново, след 23-годишно прекъсване, за да промотира своя нов електрически модел Taycan.

Във видеото, кръстено „Обирът“, охраната на музея на марката в Щутгарт се забавлява с експонатите, изкарвайки ги на пътя. Докато един от служителите се преструва на крадец, останалите го преследват на локации като Хокенхайм, Хайделберг и планината Шварцвалд, разкривайки красотата на немската природа.

Снимките продължават 6 дни и в тях, освен Taycan, са включени също и едни от най-емблематичните модели, произвеждани от марката – 917K, Carrera GT, 918 Spyder, 911 RSR, 718 Cayman GT4, 911 Carrera 4S, 930 Turbo и 911 GT2 RS.

За разлика от повечето компании, които излъчиха реклами на Финала на Националната футболна лига на САЩ, Porsche не заложи на популярните личности и фокусира потребителското внимание изцяло върху възможностите на продукта си. Вижте!

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп е разочарован от Путин, днес ще разговаря със Зеленски
Перуанско заведение в столицата Лима оглави класацията „50-те най-добри ресторанта в света“
Времето: Жълт код за високи температури в 18 области
Петролът поевтиня, след като Иран потвърди ангажимента си за неразпространение на ядрени оръжия
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Мъск: Време е да пенсионираме МКС и да се съсредоточим върху Марс
Масирано полицейско присъствие по всички пътища в страната ще има днес и в неделя
Чуйте какво имат да кажат вашите клиенти