„Порше“ се завърна на „Супербоул“ след 23 години


Немският производител на луксозни автомобили „Порше“ се появи на „Супербоул“ отново, след 23-годишно прекъсване, за да промотира своя нов електрически модел Taycan.

Във видеото, кръстено „Обирът“, охраната на музея на марката в Щутгарт се забавлява с експонатите, изкарвайки ги на пътя. Докато един от служителите се преструва на крадец, останалите го преследват на локации като Хокенхайм, Хайделберг и планината Шварцвалд, разкривайки красотата на немската природа.

Снимките продължават 6 дни и в тях, освен Taycan, са включени също и едни от най-емблематичните модели, произвеждани от марката – 917K, Carrera GT, 918 Spyder, 911 RSR, 718 Cayman GT4, 911 Carrera 4S, 930 Turbo и 911 GT2 RS.

За разлика от повечето компании, които излъчиха реклами на Финала на Националната футболна лига на САЩ, Porsche не заложи на популярните личности и фокусира потребителското внимание изцяло върху възможностите на продукта си. Вижте!

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Ще плащаме ли „такса водомер”, без дори да ползваме вода?
Бързото ранно разпространение на птичи грип в Европа поражда опасения от нова криза
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании
Гърция предоставя на концесии за природен газ четири блока край Пелопонес и Крит
Продажбата на активи на „Лукойл" ще става след решение на МС при одобрение от ДАНС
Културни кодове: Кандидатстването за работа стана твърде скъпо начинание