Нова рекламна кампания в TikTok у нас

Нова рекламна кампания в TikTok у нас

Добре познати, но и нови бранд посланици се включват в нова рекламна кампания в TikTok. Тя е разработена съвместно от ПР агенция „Параграф 42“ и BILLA България и има за цел да "разнесе" бързо по интересен начин до колкото се може повече настоящи и потенциални клиенти на веригата за новия „пица щанд“  в магазин BILLA на бул. България в София. Подобна услуга е на разположение и на клиентите на BILLA в Paradise Center и The Mall, а в кампанията за популяризирането ѝ се включват добре познати имена на родната TikTok сцена като близначките Сузи и Рени, Калоян Димитров-Балан, неговата половинка Надежда Росенова, както и досегашните посланици на бранда Александра и Даниел Петканови.

[[{"fid":"370043","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":947,"width":535,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

„Сега е моментът да насочим вниманието към вкусните ни налични опции за пица и да го направим, като включим потребителите по начин, по който другите български марки не са. TikTok ще бъде нашето комуникационно оръжие, с което органично ще достигнем до потенциалните клиенти и ще ги мотивираме да се забавляват и вкусят от всичко, което BILLA предлага“, коментира Майя Шарабова, ръководител отдел „Маркетинг“ на BILLA България.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ