Publicis отчита „приливна вълна“ в търсенето на дигитални реклами
Третата най-голяма рекламна група в света разби пазарните очаквания, след като се върна към органичен растеж за първи път от началото на пандемията. Той от своя страна е подхранен от голямото търсене на дигитална реклама в САЩ, предаде „Ройтерс“.
Базираната в Париж корпорация се стреми да премине от традиционните печатни и телевизионни реклами към таргетираните дигитални кампании, направлявани от данните.
В разговор с репортери главният изпълнителен директор Артур Садун обяви, че връщането към растеж показва, че „ускорението към дигиталните канали, данните и търговията като цяло е приливна вълна, ускорена от кризата“.
Основните продажби в САЩ, най-големият пазар на Publicis, където генерира повече от половината от приходите си, нарасна с 5.1% през първото тримесечие на 2021 година. Силното представяне до голяма степен се дължи на дигиталния бизнес Publicis Sapient, който е увеличил приходите си с 11%.
На групово ниво продажбите са нараснали с 2.8% до 2.4 млрд. евро за първото тримесечие в сравнение със същия период миналата година, когато усложняващата се криза от COVID-19 подкопа сектора и клиентите орязаха рекламните бюджети, за да спестят пари.
Publicis очаква да отчете органичен растеж между 8% и 10% през второто тримесечие.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.