Серина Уилямс e „Жената чудо“ в реклама на тв доставчик

Серина Уилямс се трансформира от тенис звезда в супергерой в нова тематична реклама на американския доставчик на сателитни услуги DirecTV, в която се преобрази като „Жената чудо“.

Вместо магическо ласо обаче, нейното оръжие е тенис ракета, с която поваля няколко робота, за да спаси посетителите на търговски център. С кампанията си брандът показва златния сблъсък между спорт и филми, отразяващ двойствената природа на сателитна тв услуга, специализираща в излъчването на филми по заявка (т.нар. VoD), както и спорт на живо, пише The Drum.

Рекламата е дело на агенцията TBWA\Chiat\Day, базирана в Лос Анджелис. За изданието Muse By Clio творческият директор Райън Бъкли обяви, че „Жената чудо“ е „страхотно средство, което припомня всичко, което обичаме“ по отношение на един филм, както и което „хората очаква да виждат все повече и повече от своя доставчик на телевизия“.

Този подход се доказва като хит сред публиката, набирайки бързо над половин милион гледания само в YouTube. На този фон обаче негови варианти се разпространяват в други дигитални платформи, както и по радиото и в офлайн среда чрез външна реклама.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на ЕС одобриха предложението България да приеме еврото от 1 януари 2026 г.
Естония е готова да приеме самолети на НАТО с ядрени оръжия на борда
От ГЕРБ отговориха на критиките на президента Радев
ЕС удължи санкциите срещу Русия, но не прие нов пакет
Зам.-кметът по финансите на София: Успех е, че върнахме бюджета и го преразгледахме
The Guardian: Централите на слънце и вятър в Китай са с капацитет, колкото производство на ток в Турция и Индонезия
Легендата Ана Уинтур, прототип на „Дяволът носи Прада“, се оттегля от главен редактор на сп. Vogue след 37 г.
Ердоган: Тръмп се съгласи на преговори в Турция за Украйна с участието на Путин