Серина Уилямс e „Жената чудо“ в реклама на тв доставчик


Серина Уилямс се трансформира от тенис звезда в супергерой в нова тематична реклама на американския доставчик на сателитни услуги DirecTV, в която се преобрази като „Жената чудо“.

Вместо магическо ласо обаче, нейното оръжие е тенис ракета, с която поваля няколко робота, за да спаси посетителите на търговски център. С кампанията си брандът показва златния сблъсък между спорт и филми, отразяващ двойствената природа на сателитна тв услуга, специализираща в излъчването на филми по заявка (т.нар. VoD), както и спорт на живо, пише The Drum.

Рекламата е дело на агенцията TBWA\Chiat\Day, базирана в Лос Анджелис. За изданието Muse By Clio творческият директор Райън Бъкли обяви, че „Жената чудо“ е „страхотно средство, което припомня всичко, което обичаме“ по отношение на един филм, както и което „хората очаква да виждат все повече и повече от своя доставчик на телевизия“.

Този подход се доказва като хит сред публиката, набирайки бързо над половин милион гледания само в YouTube. На този фон обаче негови варианти се разпространяват в други дигитални платформи, както и по радиото и в офлайн среда чрез външна реклама.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Израелската армия удари висши лидери на групировката Хамас в столицата на Катар (ВИДЕО)
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Ще попадне ли Лукойл в следващия пакет от санкции на ЕС?
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие