"Всички следват R8", e посланието на нова реклама на Audi

Новата глобална рекламна кампания на автомобилния бранд Audi представя спортния модел R8 с чувство за хумор и приятна доза амбиция.

В центъра на кампанията стои видео реклама, изработена от агенция BBH London. В рекламата се вижда как хора от голям град са готови да зарежат всичко, само за да последват този нов луксозен автомобил по пътя му и да бъдат близо до него. 

Рекламата се развива на фона на класическата песен на The Carpenters "Close to You", изпълнена в кавър от 20-годишната YouTube звезда Рене Доминик. Видеото проследява как различни видове превозни средства, включително такси, боклукчийски камион, бус за доставка на понички и кола със семейство по време на почивка, виждат новия R8 и веднага тръгват след него. Включват се даже хората от сватба. Сюжетът напомня този на известната реклама от миналото "Lynx effect", отбелязва в материал изданието за маркетинг AdAge. 

Освен 60-секундния спот, кампанията включва и скъсени негови видео версии, които да се използват в Instagram Stories, YouTube и Facebook. 

"Както винаги, с Audi ние трябваше да открием една проста и универсална истина: никой не обича да бъде надминаван на пътя. Освен ако не е красивото ново R8, което е удоволствие да се следва", коментираха в общо изявление Тиболт Майкъл и Дейвид Лейзър - криейтив директори в BBH London. 

Ето и рекламата.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Президентът Радев пристигна в Казахстан
България получи и втория си изтребител F-16
Не е задължително брандирането да бъде скъпо
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Това са единствените два сектора, където търсенето на работа в момента върви нагоре