Мария Шарапова стана инвеститор в компания за грижа за тялото
След като обяви оттеглянето си от корта, тенисистката Мария Шарапова все повече се насочва към инвестирането и разработката на бизнес проекти.
Брандът Therabody е следващият в списъка ѝ, предаде Business Insider. Той произвежда устройството за масаж Theragun, използвано от холивудски звезди и популярни атлети, и привлича вниманието ѝ още преди години, като играч, който е способен да промени уелнес индустрията с иновативната си технология. „В този етап от кариерата си имам възможност да посветя повече време на откриване и преследване на нови инвестиции“, отбелязва тя.
До момента Шарапова е вложила 900 хил. долара в Bala Bangles – компания за ластици за китки и глезени, създадена от предприемача Марк Кубан, а от 2012-а развива и магазините си за бонбони, шоколад и трюфели Sugarpova – бранд, който стартира сама с 500 хил. долара лични средства.
В продължение на 11 години тенисистката беше най-високо платената спортистка в света, а богатството ѝ се оценява на над 300 млн. долара.
Когато обмисля инвестиция, тя се фокусира основно върху марки, които дават различно решение на даден проблем чрез технологията или фантастичния си дизайн. „Пишете си домашното. Не прибързвайте с грешните решения и не забравяйте да си оставите време за надлежна проверка“, съветва Шарапова предприемачите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.