НАП отваря телефонна линия за българите в чужбина

Националната агенция за приходите (НАП) обявява специален телефон, на който българските граждани в чужбина без телефонен номер към български мобилен оператор, ще могат да проверяват дали личните им данни са изтекли след хакерската атака срещу агенцията, съобщи БНТ.
При обажданията ще трябва да се отговаря на редица контролни въпроси. Вчера от НАП пуснаха и приложението за проверка на страницата си в интернет, но то се оказа недостъпно за част от сънародниците ни в чужбина. Очаква се на по-късен етап чрез него всеки да може да разбере каква част от личните му данни са изтекли.
От приходната агенция твърдят, че само 189 души ще трябва да сменят документите си незабавно. Те ще бъдат уведомени за това лично.
Вчера НАП пусна дългоочакваното приложение, чрез което гражданите да проверят дали непрекомерно са разкрити личните им данни.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Почина жената, заемала най-високия пост в историята на Мосад
Свят |Цените на петрола се повишиха на фона на ръст на вноса в Китай
Енергетика |Messenger увеличи размера на файловете, които могат да се споделят в приложението
Компании |Близо 358 хил. германски социалдемократи започват днес гласуването си за коалиционното споразумение за правителство
Политика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.