Норвежките авиолинии пускат полет Лондон - Сингапур от £179

Норвежките авиолинии пускат полет Лондон - Сингапур от £179

Авиокомпания Norwegian Air пуска директни полети от летище Гетуик в Лондон (London Gatwick) до сингапурското Чанги (Changi Airport) на цени, стартиращи от £179 ($230) в посока, съобщава Business Insider. 

Връзката може да направи въздушния превоз до Сингапур по-евтин за много пътници. 

Полетите вече са в предварителна продажба. Те ще се извършватт четири пъти седмично, от 28 септември 2017 г. нататък. Ще се увеличат до пет пъти седмично през зимата, когато Сингапур е желана дестинация.  

Маршрутът ще се изпълнява от самолети 787 Dreamliner, които имат общо 344 икономични и първа класа седалки. Първа класа ще струва от £699 ($897) за място в едната посока и включва различни екстри. 

Полетите са част от опитите на авиокомпанията да се разшири до бизнес с нискотарфни полети на дълги разстояния на глобалните пазари, включително в Азия, давайки повече възможност за пътуващите. През февруари нейни представители съобщиха, че стартират полети от североизточната част на САЩ до Европа на много цени - от $65 (£50). 

От юни Norwegian ще предлага превози със самолети Боинг 737 MAX от САЩ до дестинации като Ирландия, Северна Ирландия, Шотландия.

Исландската нискотарифна WOW Air пък пусна в продажба на цени от $70 (£55) полети от американския Западен бряг до Европа, с преход в Рейкявик. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Украйна и съюзниците ѝ ще работят по план за прекратяване на огъня в следващите десет дни
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Най-богатият човек Африка иска да създаде най-голямата рафинерия в света в Нигерия
На днешната дата, 27 октомври. Мишкин ден, имен ден празнува Нестор
Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
Проф. Ива Христова: Пикът на грипа се очаква в края на януари
Литва ще сваля контрабандните балони, идващи от Беларус
Икономиката все още ли е „в добро състояние“? Пет въпроса към ЕЦБ