Meta отваря физически магазин?
Американската компания Meta, която доскоро се казваше Facebook, обмисля отварянето на физически магазин, предава „Ню Йорк таймс“.
Магазинът ще позволи на компанията да демонстрира устройства за виртуална реалност, които ще се използват за включването в т.нар. метавселена - виртуална среда, в която хората ще могат да взаимодействат помежду си посредством аватари. Това ще бъде първият физически магазин на компанията на Марк Зукърбърг.
Новината идва само няколко дни, след като холдинговата компания Facebook, която стои зад едноименната социална мрежа, както и зад Instagram, WhatsApp и други бизнеси, промени името си на Meta – решение, което отразява преместването на фокуса и върху метавселената, където потребителите ще могат да комуникират, работят и играят заедно.
Целта на физическият магазин е именно да покаже на потребителите какво могат да правят в новия виртуален свят. Те ще могат да изпробват устройството Oculus Quest, което ще бъде преименувано на Meta Quest, за да видят какво точно представлява метавселенета, преди да си купят нужната електроника.
Успехът на физическите магазини на Meta далеч не е гарантиран, като примерите от технологичният свят обикновено са в двете крайности. Магазините на Apple се радват на голям интерес от потребителите, като наскоро Google също отвори първия си физически магазин. Microsoft обаче се отказа от физическите магазини и се фокусира изцяло върху онлайн продажбите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.