MyPrint.bg е най-голямата онлайн печатница в страната

MyPrint.bg е най-голямата онлайн печатница в страната

В web-to-print платформата са интегрирани възможности за заявяване на повече от 150 вида печатни и рекламни материали в 10 категории, с над 1 милион възможни конфигурации

- Господин Алексиев, днес пестенето на ресурси е сред основните цели на бизнеса, как web-to-print платформите отговарят на този процес?

- Наистина днес все повече дейности се извършват онлайн, с което се пести време и най-вече пари. Съвсем логично е и печатарските услуги да бъдат пренесени в интернет пространството. Обикновено големите печатници качват най-използваните услуги в web-to-print платформа. Това е така поради голямата инвестиция, която се изисква за разработването є. С MyPrint.bg ние сме няколко крачки напред и директно предлагаме платформа от трето поколение.

- Какво представлява MyPrint.bg, защо казвате, че е платформа от трето поколение?

- MyPrint.bg е реално първата web-to-print платформа в България от трето поколение. В нея са интегрирани всички печатни и рекламни материали, които предлагаме, както и безплатен софтуер за дизайн. Така нашите клиенти могат директно да проверят цени и да заявят над 150 вида печатни и рекламни материали в 10 категории, с над 1000 презададени параметъра и повече от 1 милион възможни конфигурации. Така MyPrint.bg реално е най-голямата онлайн печатница в страната.

- Как контролирате риска от грешки при изцяло онлайн процес за поръчки за отпечатване на материали?

- Има два паралелни процеса, които гарантират, че поръчката ще бъде изпълнена качествено и в срок. От една страна, процесът е автоматизиран с предварително зададени параметри, които клиентът трябва да избере. Конфигураторът дава само опции, които са възможни. При отпечатването на материали след подаване на заявката и изпращане на файла за печат наш експерт проверява дали всичко е наред и при нужда от корекции се свързва с клиента. А при рекламните материали има интегриран софтуер, чрез който може да се види реално как ще стои брандингът. Освен това на разположение е и център за обслужване на клиенти чрез телефон и имейл.

- С какви темпове нараства търсенето на тази услуга, как реагират клиентите на възможностите, които платформата им предлага?

- Интересът е голям, тъй като клиентът може в реално време да сравни цените на материалите с оферти, за които обикновено се налага да чака. Освен това лесно може да оптимизира поръчката и да влезе в конкретен бюджет за секудни чрез промяна на параметрите. Нашите наблюдения са, че след регистрация потребителите правят само една поръчка, и то на артикули, които най-често се печатат - визитки, брошури. След проверка на качеството и уверение в това, че сроковете на доставка се спазват, започват с по-обемните заявки. В същото време имаме вече първата поръчка на флагове за плаж. С наближаването на летния сезон това ще бъде търсен артикул, а ние предлагаме разнообразие от 3 вида и общо 12 опции за размер.          

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ