НАП София с нов шеф

Досегашният заместник директор на НАП София Андреана Галчева поема ръководството на териториалната дирекция в София. Назначението е факт от 11 април 2019 г. със заповед на изпълнителния директор на НАП, Галя Димитрова, до провеждане на конкурс за избор на титуляр. Досегашният директор на НАП София Илиана Христова бе избрана от Народното събрание за заместник-председател на Комисия за финансов надзор.
Андреана Галчева е завършила „Счетоводство и контрол“ с квалификация магистър по икономика в Стопанска академия „Д.А. Ценов“ – Свищов. Постъпва в НАП през 1999 г. като данъчен инспектор в данъчна служба „Лозенец“, където остава до 2008 г. През следващите 5 години работи като ръководител на екип, а впоследствие и началник на отдел „Ревизии и проверки“ в дирекция „Средни данъкоплатци и осигурители“. От юли 2013 г., след успешно издържан конкурс, става заместник териториален директор на ТД на НАП София с ресор „Контрол“, „Държавни вземания“ и „Събиране“.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.