Renault и Dacia в България с нов маркетинг директор

Михаела Георгиева е новият маркетинг директор за Renault и Dacia в България. Тя поема поста от Калина Йорданова, която продължава кариерата си във Groupe Renault във Франция на поста мениджър маркетинг комуникации за регион Евразия.
Михаела Хеоргиева започва кариерата си в Рено Нисан България като Продуктов мениджър на марката Renault през 2008 г. Само четири години по-късно се премества във Франция, където започва работа като бранд мениджър на Dacia за регион Евразия. През 2014 г.продължава да трупа опит в Groupе Renault в областта на планирането и дистрибуцията.
Михаела Георгиева притежава бакалавърска степен по „Бизнес администрация и маркетинг” от Американски университет в България.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
ОПЕК запазва прогнозата си за търсенето на петрол, като очаква по-малък дефицит на предлагане през 2026 г.
Икономика |Sora достига 1 милион изтегляния по-бързо от ChatGPT
Технологии |Шефът на Бюрото за национална сигурност на Полша: Варшава води война с Русия
Свят |Директорът на германското разузнаване: В Европа цари „леден мир“
Свят |Пазарите в САЩ тръгват нагоре, след като Тръмп охлади напрежението с Китай
Икономика |Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 13 до 19 октомври
Хороскоп |ДПС-Ново начало печели изборите за общински съветници в Пазарджик
България | Общество |Владимир Путин въведе мораториум върху държавните субсидии за горива до май 2026 г.
Свят |Плащат ли богатите достатъчно високи данъци?
Икономика |Светът на парите: Доминацията на дигиталния долар е зов за събуждане в еврозоната
Финанси |Все повече домакинства в Нидерландия разполагат с активи над 1 милион евро
Икономика |Франция има ново правителство
Политика |

Коментари
Няма въведени кометари.