7 неща, които добрите шефове казват на служителите си всеки ден

 7 неща, които добрите шефове казват на служителите си всеки ден

Чудели ли сте се някога, какво казват най-добрите шефове на своите служители, за да ги мотивират и вдъхновяват да стават с желание за работа всеки ден?

Това са част от най-често срещаните фрази, които правят служителите щастливи и ги карат да се доверят на своя шеф.

1." Вярвам ти!"

Тези две думи показват на хората от вашия екип, че вярвате в тях и, че разчитате да свършат работата по възможно най-добрия начин. Този глас на доверие може да направи чудеса за всяка организация.

2. "Гордея се с теб!"

Подобно на частта с доверието, когато кажете на член от екипа, че сте горд с работата, която е свършил, вие показвате, че цените усилията и времето, които той е вложил, за да постигне желания резултат.

3. "Благодаря ти!"

Показването на благодарност е ключът към спечелването на доверието на вашите служителите. Хората не гледат с добро око на мениджъри, които очакват от тях само най-добрите резултати, без да бъдат благодарни за техния труд и без да осъзнават жертвите, които са направили, за да стигнат дотук. Показването на благодарност трябва да бъде ежедневен процес.

4. "Винаги имам време за теб."

Има нещо изключително удовлетворяващо в този израз, когато той идва от изключително заети хора . Когато кажете, че винаги може да намерите време за среща с вашите служители, вие им показвате, че тяхното време е също толкова ценно колкото и вашето и, че техните проблеми са и ваши.

5. "С какво мога да ти помогна?"

Когато служителите знаят, че ръководителят им го е грижа за тях,  те могат да бъдат по-спокойни в работата си, разчитайки на това, че интересите им винаги ще бъдат защитени. Без значение за колко малки и незначителни проблеми става въпрос, постоянния контакт с хората от екипа е от ключово значение за поддържането на добри отношения.

6. "Съжалявам!"

Когато шефовете правят грешки, което неизбежно се случва на всеки човек от време на време, важно е, да признаят своята вина и да поемат отговорност. Няма нищо по-лошо от началник, който мисли, че е безгрешен и, че някой друг е виновен за всеки проблем.   

7. "Не се притеснявай."

Когато служителите знаят, че техният ръководител държи ситуацията под контрол, те може да фокусирате вниманието си върху работата и да не се притесняват за състоянието на компанията. Важно е от време на време да успокояват подчинените си като им казвате, че всичко върви по план. Чувството на сигурност е от изключително значение за успеха на една организация.

 

Питър Икономи, автор на бестселъра „Managing for Dummies, The Management Bible, Leading Through Uncertainty“, за inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Разкрития: Агенти на разузнаването Мосад са подготвяли сухопътна операция в в Катар
Вдовицата на застреляния Чарли Кърк: Ще продължа делото му!
Желязков: Този вот на недоверие е алманах на всички проблеми в съдебната система
Посланически скандал: Лейбъристки депутат обвини Киър Стармър, че не е годен за премиер
Fitch понижи кредитния рейтинг на Франция до A+
El Nacional: Зинедин Зидан ще води националния отбор по футбол на Франция след Световното през 2026 г.
Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол, за да наложи санкции
Неизвестно за известните: Нацисти убиват фармацевта, който искаше да излекува всички