„Въпрос на смелост“ с Даниела Узунова, изпълнителен директор на Danone България


Независимо от индустрията, в която се развива, всяка компания усеща в различна степен въздействието на кризата, предизвикана от COVID-19. Екипът на Danone България например забелязва как утвърдени бизнес практики внезапно спират да работят, което налага случването на светкавични промени.

Това е едно от първите неща, с които се захваща изпълнителният директор Даниела Узунова след началото на пандемията, за да задържи на повърхността десетките марки, които развива на българския пазар – от незаменимите за всяка трапеза кисело и прясно мляко до тепърва прохождащите им еквиваленти на растителна основа. Мисията се оказва възможна с доверие, гъвкавост и добра координация със служителите.

За предизвикателствата, тенденциите и очакванията, както и за отговорността да си на ръководен пост в структурата на световен гигант с над 100-годишна история, разказва самата Даниела Узунова във видео поредицата ни „Мениджър: Въпрос на смелост“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Иван Иванов спечели титлата от Откритото първенство по тенис на САЩ при юношите
След оплаквания: OpenAI ще реорганизира екипа, отговарящ за поведението на ChatGPT
За пръв път в историята хора от общността на ЛГБТ участват официално в поклонение във Ватикана
Зеленски: 60% от оръжията на украинската армия вече се произвеждат в Украйна
Тръмп започна акция срещу имигранти в американския щат Масачузетс
Зеленски отхвърли идеята на Путин за среща в Москва и го покани в Киев
България и НАТО провеждат международно учение за управление при извънредни ситуации
Времето: Предимно слънчево с температури до 33 градуса