„Въпрос на смелост“ с Даниела Узунова, изпълнителен директор на Danone България

Независимо от индустрията, в която се развива, всяка компания усеща в различна степен въздействието на кризата, предизвикана от COVID-19. Екипът на Danone България например забелязва как утвърдени бизнес практики внезапно спират да работят, което налага случването на светкавични промени.

Това е едно от първите неща, с които се захваща изпълнителният директор Даниела Узунова след началото на пандемията, за да задържи на повърхността десетките марки, които развива на българския пазар – от незаменимите за всяка трапеза кисело и прясно мляко до тепърва прохождащите им еквиваленти на растителна основа. Мисията се оказва възможна с доверие, гъвкавост и добра координация със служителите.

За предизвикателствата, тенденциите и очакванията, както и за отговорността да си на ръководен пост в структурата на световен гигант с над 100-годишна история, разказва самата Даниела Узунова във видео поредицата ни „Мениджър: Въпрос на смелост“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

The Guardian: Централите на слънце и вятър в Китай са с капацитет, колкото производство на ток в Турция и Индонезия
Румънски евродепутат внесе вот на недоверие срещу Урсула фон дер Лайен
Ердоган: Тръмп се съгласи на преговори в Турция за Украйна с участието на Путин
Вашият AI асистент вече е търговски представител
Джеф Безос и годеницата му смениха мястото на сватбата си във Венеция, летищата очакват 90 частни самолета с гости
На днешната дата, 27 юни. Рождениците днес
Аятолах Али Хаменей: Иран удари тежък шамар на САЩ, те не спечелиха нищо от атаките си
България няма да поставя допълнителни условия за присъединяването на Северна Македония към ЕС