„Въпрос на смелост“ с Даниела Узунова, изпълнителен директор на Danone България

Независимо от индустрията, в която се развива, всяка компания усеща в различна степен въздействието на кризата, предизвикана от COVID-19. Екипът на Danone България например забелязва как утвърдени бизнес практики внезапно спират да работят, което налага случването на светкавични промени.

Това е едно от първите неща, с които се захваща изпълнителният директор Даниела Узунова след началото на пандемията, за да задържи на повърхността десетките марки, които развива на българския пазар – от незаменимите за всяка трапеза кисело и прясно мляко до тепърва прохождащите им еквиваленти на растителна основа. Мисията се оказва възможна с доверие, гъвкавост и добра координация със служителите.

За предизвикателствата, тенденциите и очакванията, както и за отговорността да си на ръководен пост в структурата на световен гигант с над 100-годишна история, разказва самата Даниела Узунова във видео поредицата ни „Мениджър: Въпрос на смелост“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

AP: Европейски държави тайно планират да изпратят войски в Украйна 
Лавров и Рубио обсъдиха премахването на „бариерите“, наложени от предишната американска администрация
Червените флагове в лидерството, които никога не трябва да се пренебрегват
Рекламите на Super Bowl LIX: Dunkin’
ЕС планира ограничения върху вноса на храни по модел на Тръмп, съобщава FT
Островите Кук подписаха стратегическо партньорство с Китай, но уверяват, че то не застрашава регионалните им връзки
На днешната дата, 16 февруари. Рождениците днес
Пратка с тежки оръжия от САЩ пристигна в Израел, докато Марко Рубио е на посещение в региона