„Въпрос на смелост“ с Даниела Узунова, изпълнителен директор на Danone България


Независимо от индустрията, в която се развива, всяка компания усеща в различна степен въздействието на кризата, предизвикана от COVID-19. Екипът на Danone България например забелязва как утвърдени бизнес практики внезапно спират да работят, което налага случването на светкавични промени.

Това е едно от първите неща, с които се захваща изпълнителният директор Даниела Узунова след началото на пандемията, за да задържи на повърхността десетките марки, които развива на българския пазар – от незаменимите за всяка трапеза кисело и прясно мляко до тепърва прохождащите им еквиваленти на растителна основа. Мисията се оказва възможна с доверие, гъвкавост и добра координация със служителите.

За предизвикателствата, тенденциите и очакванията, както и за отговорността да си на ръководен пост в структурата на световен гигант с над 100-годишна история, разказва самата Даниела Узунова във видео поредицата ни „Мениджър: Въпрос на смелост“.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бонусът на Дивия запад: Рио де Жанейро дава парични награди на полицаите за убити престъпници
Желязков пред Тръмп: Стратегическото партньорство е ключово за развитието на отношенията ни
САЩ ще разсекретят документи за мистериозното изчезване на една от първите жени пилоти
Италия ще защитава световната си титла във волейбола срещу България
На днешната дата, 28 септември. Рождениците днес
Дронове са забелязани близо до най-голямата военновъздушна база на Дания
Гърция се готви за бури и наводнения заради рязко влошаване на времето
Времето: Значителна облачност с превалявания и лек хлад